Kristiansan'årn Skrevet November 2, 2015 Forfatter Share Skrevet November 2, 2015 Fant ut jeg hadde zf på min Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Januar 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2016 (endret) ZF kasse ØK!! kan jeg eventuelt bare bytte flensen fra zf kassa til til getrag? hvilken pipe må jeg bruke? også stygt redd for at getrag kassa mi er til 2 liter da hardyen var veldig liten.. kan noen bekrefte? Endret Januar 19, 2016 av crabfish190 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Januar 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2016 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Januar 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2016 Noen som vet om kasss Passer fra en e39 525tds? Ser jo ganke så lik ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Januar 23, 2016 Share Skrevet Januar 23, 2016 Hei. Som tidligere nevnt så passer ikke TDS kassen på M50 motoren. Vinklingen er feil og utvekslingen er veldig kort på de to første girene. Nå solgte jeg den ene ZF kassen min. Jeg har en til som er planlagt brukt på en 2.8 motor, men kan nok selge den. Du har brukt lang tid på å finne kasse. Det er tydelig at det ikke er mange som har ZF fra M50/52/S50 liggende. De vet at disse kassene er ettertraktet og selger ikke billig. Ellers er det sikkert feil å legge ut Getrag kassen som at den passer M50B25. Da hadde den jo passet på din bil. Du har sikkert en kasse fra en toliter og da blir det feil å legge den ut som en 2.5 kasse. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Januar 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2016 Hei. Som tidligere nevnt så passer ikke TDS kassen på M50 motoren. Vinklingen er feil og utvekslingen er veldig kort på de to første girene. Nå solgte jeg den ene ZF kassen min. Jeg har en til som er planlagt brukt på en 2.8 motor, men kan nok selge den. Du har brukt lang tid på å finne kasse. Det er tydelig at det ikke er mange som har ZF fra M50/52/S50 liggende. De vet at disse kassene er ettertraktet og selger ikke billig. Ellers er det sikkert feil å legge ut Getrag kassen som at den passer M50B25. Da hadde den jo passet på din bil. Du har sikkert en kasse fra en toliter og da blir det feil å legge den ut som en 2.5 kasse. Eirik. Var det jeg husker du skrev på fb Erik, men fant ikke posten måtte bekrefte. Han jeg kjøpte kassa av sa den satt i e34 m50 2.5, min 525 er bygd om til 210 bakstilling, derav annerledes. Har funnet flere med zf kasser fra m3, men flesteparten skal ha gull for dem, kan ta resten på fb Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå