Stoppie_Master Skrevet Oktober 28, 2015 Share Skrevet Oktober 28, 2015 Gjelder en E30 320 fra 1984... Har bilde på tlf, som jeg kan prøve å få inn her... Bilen er helt original, stålfelger, hel og grei med veldig lite rust.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Oktober 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Oktober 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2015 Ser ut som jeg må gi 20.000kr for denne, er det bare løp og kjøp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 31, 2015 Share Skrevet Oktober 31, 2015 Om den er hel og grei, og med lite rust, så er nok 20 lapper en fin pris det. Løp og kjøp, spør du meg. E30-markedet er så mye opp og ned.. De går jo fra alt mellom vrakpant og 200.000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Oktober 31, 2015 Share Skrevet Oktober 31, 2015 Trur ikkje 20 000 e ein upris om bilen e i grei stand spørst kun om den e rusta, høg km.stand (kanskje litt uviktig), bruka olje/vatn eller må skifta masse dele rett etter kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Oktober 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2015 Var hvist en god pris, for nu ble den solgt før jeg nådde å reagere Var gådd uder 180,000km og ikke anna rust en brune flekka i lakken der det var steinsprut. Men uansett tusen takk for gode og seriøse svar! Kanskje jeg skal spørre om rett pris i finn-kupp tråden neste gang? Jeg er jo ganske blank på E30, har jo helt hengt meg opp i E38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå