Peak Skrevet Oktober 29, 2015 Share Skrevet Oktober 29, 2015 (endret) På jakt etter eldre BMW, primært e24, e28, e30, e34, e36. Det er vesentlig at e36 er Coupé og har original M-tech fra fabrikk. Har en E87 med mye utstyr om noen kunne være interessert i en form for byttehandel. e24 - 635csi e28 - 525i or above e30 - 320i or above e34 - 520i or above e36 - 320i or above Endret November 5, 2015 av J.K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Oktober 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2015 Ingen som har noe interessant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet November 1, 2015 Forfatter Share Skrevet November 1, 2015 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet November 3, 2015 Forfatter Share Skrevet November 3, 2015 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet November 3, 2015 Share Skrevet November 3, 2015 Ingen ytterlige kriterier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet November 3, 2015 Forfatter Share Skrevet November 3, 2015 Har forsåvidt det, men det er jo så utrolig få til salgs, så jeg vil gjerne samle opp de forslagene jeg får. Har du noe morsomt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet November 4, 2015 Share Skrevet November 4, 2015 Nja, mulig. Har lekt litt med tanken på å starte på (super) Touring prosjekt, og da må E24n vike plass i tilfelle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet November 4, 2015 Forfatter Share Skrevet November 4, 2015 Du får ta kontakt på PM når du tar en konklusjon om hva du ønsker og gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 5, 2015 Share Skrevet November 5, 2015 har en ganske bra til alderen 318i coupe 83mod 92000km som jeg tenkte selge neste år, men kan vurdere tidligere evnt da har en annen jeg skal sette sammen i vinter istedet. om 318i er aktuelt da hehe salgsannonse fra forrige eier her: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46656718 bildene der lyger nok litt da, men bra urørt eksemplar er det. jeg har brukt den på sommer/vår/høst, ikke blitt brukt på vinteren. prisklassen er ikke verdens høyeste heller da, hadde det vært en 325i hadde den nok vært dyr hehe ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet November 5, 2015 Forfatter Share Skrevet November 5, 2015 Hehe, hadde det vært en 325i hadde jeg betalt litt for den også. Men jeg må dessverre si at det ble uaktuelt uten 6 sylindre under panseret når det kommer til N/A motor. Takk for forslaget uanset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 5, 2015 Share Skrevet November 5, 2015 Hehe, hadde det vært en 325i hadde jeg betalt litt for den også. Men jeg må dessverre si at det ble uaktuelt uten 6 sylindre under panseret når det kommer til N/A motor. Takk for forslaget uanset har med 6'r og, men ikke for salg hehe har en m10b18 twinturbo motor som kan selges med bilen da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet November 6, 2015 Share Skrevet November 6, 2015 Kan denne friste? http://bimmers.no/topic/697618-esveens-e24-635csi-e24en-vurderes-solgt/page-34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet November 6, 2015 Forfatter Share Skrevet November 6, 2015 Den kan definitivt friste mr. men jeg er kritisk til hvit selv om din bil ser helt fantastisk ut. Jeg vil aller helst hatt en mørk bil, eventuelt sølv. Skulle gjerne kjøpt bilen din med ditt vedlikehold i sort, da hadde vi truffet spikeren på hodet, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet November 6, 2015 Share Skrevet November 6, 2015 Det finnes mye fin folie, da kan du rive av folien når du selger bilen videre og bilen er like fin under. Problem løst. Når henter du den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet November 8, 2015 Forfatter Share Skrevet November 8, 2015 Hehe, nei du... Jeg må nok si takk, men ellers takk ESveen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå