Keviiin93 Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 (endret) Da har jeg endelig skaffet meg ett fint import eksemplar, en nesten rustfri e36 325 fra 1991. - Justerbare coilovers fra JOM skrevet inn i vognkort. -M fangere -skinn interiør -glorete lykter (Skal byttes) Nylig eu godkjent til juni 2017. Hentet bilen i jevnaker 27/10-15. Endret Oktober 30, 2015 av Keviiin93 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keviiin93 Skrevet Oktober 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2015 (endret) Til helgen skal bilen få en grei service da den virker litt slakk i driv linjen. - Ny termostat. - Nye bremser forann (står relativt nye skiver på, men kast) - Hardy kobling. - Opphengslager til mellom aksel. - Nye foringer i diffen. - Diffen skal pusses og lakkeres opp, samt få ny olje. - Olje skift på motor står også for tur. Endret Oktober 30, 2015 av Keviiin93 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 Kan bli bra dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keviiin93 Skrevet Oktober 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2015 Da kom det litt deler i posten - bremser -termostat -foringer til diffen - hardy kobling og opplagrings lager ligger allerede klart på verksted:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 Fin bil 17" felger og originale frontlykter så blir det fort enda bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet Oktober 31, 2015 Share Skrevet Oktober 31, 2015 Følger med her Ser ut som et bra karroseri (Y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keviiin93 Skrevet Oktober 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2015 Aff, kom over noen problemer i dag, fikk ikke begynt på mellom aksel eller diff da bukkene jeg har suger, bilen bare sklir når jeg skal ha den opp, så får dra å kjøpe ramper til uka. I dag ble det bremse bytte og termostat bytte (den gamle hadde låst seg i åpen posisjon), pluss ny frost væske:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet November 1, 2015 Share Skrevet November 1, 2015 pen E36 dette hva med mindre felger? satt og vurdere denne for en god stund siden, mener å huske at den gikk i skiens traktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keviiin93 Skrevet November 2, 2015 Forfatter Share Skrevet November 2, 2015 Takk:) de felga er borte, blir 17" til sommeren:) Litt usikker, stod tønsberg registrert i vognkortet, hentet den i Jevnaker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keviiin93 Skrevet November 10, 2015 Forfatter Share Skrevet November 10, 2015 Etter 1 uke er termostaten endelig tett, glemte å kjøpe nytt termostathus første gang og det sprakk selvfølgelig, bestilte nytt i plast, så smart som jeg er.. Det sprakk når jeg dro det til, ble ganske irritert da så sendte melding til koed og fikk penger tilbake. Kjøpte nytt i ALU så nå er det helt tett:) Termostat skifte blir nå gjort på 5 min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 6, 2015 Share Skrevet Desember 6, 2015 åh! liker det at folk endelig får opp øya på e36 sedan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keviiin93 Skrevet Februar 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2016 Dette prosjektet ble brått avsluttet da jeg fikk en e28 i ræva i cirka 70kmh. bilen er nå vrak, strippet helt ned da jeg skal putte motoren i en e30 touring. Om noen trenger deler er det bare å skrive:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 Uffda.. Får lage tråd på nye bilen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 13, 2016 Share Skrevet Mars 13, 2016 nei fy faen så kjedelig! har du no bilder av ræva på bilen eller? =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå