j0rgz Skrevet November 2, 2015 Forfatter Share Skrevet November 2, 2015 Noen som vet om eller har link til bra og billige foringer til de som holder opp bakstillinga? Kaldt som stor foringer? Sent fra min E2303 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 2, 2015 Share Skrevet November 2, 2015 pen bil! følger med videre! ^^ angående foringer så ville jeg sjekket ebay bare søke bmw e39 bush så finner du nok litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0rgz Skrevet November 2, 2015 Forfatter Share Skrevet November 2, 2015 pen bil! følger med videre! ^^ angående foringer så ville jeg sjekket ebay bare søke bmw e39 bush så finner du nok litt! Takk ebay er vell litt bobb bobb på understells deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 2, 2015 Share Skrevet November 2, 2015 njæ, kommer helt ann på hva du handler du kan være heldig jeg bestilte komplett ny Meyle HD forstilling til min e39 til langt mye billigere pris en i norge! men foringer også er noe du burde være forsiktig med! har funnet noen som heter strong flex. veit om et par som har brukt de og skal være ganske bra og de er billig! trur det er et polsk merke oO men who know Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0rgz Skrevet November 2, 2015 Forfatter Share Skrevet November 2, 2015 njæ, kommer helt ann på hva du handler du kan være heldig jeg bestilte komplett ny Meyle HD forstilling til min e39 til langt mye billigere pris en i norge! men foringer også er noe du burde være forsiktig med! har funnet noen som heter strong flex. veit om et par som har brukt de og skal være ganske bra og de er billig! trur det er et polsk merke oO men who know hehe, har helt forstilling og bakstillings sett fra ebay jeg også men har montert bare detjeg har trengt å montere har ikke sjekker om det er så bra da men, føles ut som at jeg var heldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0rgz Skrevet November 3, 2015 Forfatter Share Skrevet November 3, 2015 Om noen som leser har elektrisk vindusheis med motor HB til overs så er jeg interessert, det har jeg ikke fikset siden jeg kjøpte den så er på tide å fikse dette også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0rgz Skrevet November 18, 2015 Forfatter Share Skrevet November 18, 2015 Lite om blir gjort fortiden dessverre, pga står uten jobb akkurat nå, men har gjort bilen klar for vinteren da 18" Piggfrie vinterhjul Er litt skeptisk til piggfritt men må prøve [-o< Smøre gummilistene i silikon er vell ikke det dummeste man gjør før kule kommer for alvor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet November 18, 2015 Share Skrevet November 18, 2015 Beklager, men å smøre pakningene med silikon er ofte en veldig dårlig idé på E39. Mange som har endt opp med en vannvittig knirking! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0rgz Skrevet November 18, 2015 Forfatter Share Skrevet November 18, 2015 Beklager, men å smøre pakningene med silikon er ofte en veldig dårlig idé på E39. Mange som har endt opp med en vannvittig knirking! hm... men må jo være bedre enn å ødelegge de og eventuelt rive av et dørhåndtak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet November 18, 2015 Share Skrevet November 18, 2015 Fort gjort å stå med et E39 håndtak i hånden ja, gjort det selv, men du får eget pakningsmiddel fra BMW som ikke fører til knirking. En av mange tråder om dette: http://bimmers.no/topic/573168-knirk-i-d%C3%B8rer-e39/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0rgz Skrevet Januar 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2016 (endret) Det klør i fingrene for å få gjort noe med bilen men sånn blir det.. har MASSE tid men dålig økonomi.. Har byttet vindusheisen høyre bak nå i vertfall og fått på andre felger med piggdekk som jeg byttet i 18" pigg fri dekkene og felgene og er svært fornøyd med utseende og dekkene på det "nye" settet! Har også kjøpt meg sliper så tenkte og begynne å ta rust så kjapt det kommer litt mere cash på kontoen [-o< Så nå fortiden så har jeg puslet litt smått med bilen til dama,har fikset usblink, xenon og angeleyes da dette var et stort ønske å ha på e46'n Dessverre så funket ikke ene ccfl ringen vi kjøpte fra ebay men synes denne looken ikke ble så ille uansett (Redigert i instagram så de er ikke så blå som det ser ut som) Endret Januar 13, 2016 av j0rgz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå