Gå til innhold

Bmw e39 520i

j0rgz
 Share

Anbefalte innlegg

pen bil! :) følger med videre! ^^

angående foringer så ville jeg sjekket ebay :) bare søke bmw e39 bush så finner du nok litt! :)

Takk :D ebay er vell litt bobb bobb på understells deler? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

njæ, kommer helt ann på hva du handler :) du kan være heldig :P

jeg bestilte komplett ny Meyle HD forstilling til min e39 til langt mye billigere pris en i norge! :P

men foringer også er noe du burde være forsiktig med! :P har funnet noen som heter strong flex. veit om et par som har brukt de og skal være ganske bra :D og de er billig! :) trur det er et polsk merke oO men who know :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

njæ, kommer helt ann på hva du handler :) du kan være heldig :P

jeg bestilte komplett ny Meyle HD forstilling til min e39 til langt mye billigere pris en i norge! :P

men foringer også er noe du burde være forsiktig med! :P har funnet noen som heter strong flex. veit om et par som har brukt de og skal være ganske bra :D og de er billig! :) trur det er et polsk merke oO men who know :P

hehe, har helt forstilling og bakstillings sett fra ebay jeg også men har montert bare detjeg har trengt å montere :P har ikke sjekker om det er så bra da men, føles ut som at jeg var heldig  \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Lite om blir gjort fortiden dessverre, pga står uten jobb akkurat nå,

men har gjort bilen klar for vinteren da  8-[

18" Piggfrie vinterhjul  :-# Er litt skeptisk til piggfritt men må prøve  [-o<

post-55248-0-11914600-1447843394_thumb.j

Smøre gummilistene i silikon er vell ikke det dummeste man gjør før kule kommer for alvor!  :mrgreen:

post-55248-0-95504200-1447843781_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men å smøre pakningene med silikon er ofte en veldig dårlig idé på E39. Mange som har endt opp med en vannvittig knirking!

hm... men må jo være bedre enn å ødelegge de og eventuelt rive av et dørhåndtak?  :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Det klør i fingrene for å få gjort noe med bilen men sånn blir det.. har MASSE tid men dålig økonomi..

Har byttet vindusheisen høyre bak nå i vertfall og fått på andre felger med piggdekk som jeg byttet i 18" pigg fri dekkene og felgene og er svært fornøyd med utseende og dekkene på det "nye" settet! :)

Har også kjøpt meg sliper så tenkte og begynne å ta rust så kjapt det kommer litt mere cash på kontoen  [-o<

post-55248-0-63080500-1452717062_thumb.j

Så nå fortiden så har jeg puslet litt smått med bilen til dama,har fikset usblink, xenon og angeleyes da dette var et stort ønske å ha på e46'n  :whistle:  Dessverre så funket ikke ene ccfl ringen vi kjøpte fra ebay men synes denne looken ikke ble så ille uansett  \:D/

post-55248-0-75553400-1452717362_thumb.j

(Redigert i instagram så de er ikke så blå som det ser ut som)

Endret av j0rgz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...