Matteren Skrevet November 5, 2015 Share Skrevet November 5, 2015 Ville bare informere om at hvis man skal ha ut stålramma til orginale radio og cd spiller i en 98' E39 så bør du rett og slett ta fatt med noe jævlig svært av sakse greier og kappe i stykker hele skiten! Gurimalla så mange timer brukt på å sette inn en 2Din har jeg aldri hatt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osteper Skrevet November 5, 2015 Share Skrevet November 5, 2015 Jepp er som oftest greiest det, om man ikke trenger den senere. Er noe herk å få den ut! Tråden er plasser feil forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matteren Skrevet November 5, 2015 Forfatter Share Skrevet November 5, 2015 Jepp er som oftest greiest det, om man ikke trenger den senere. Er noe herk å få den ut! Tråden er plasser feil forresten. så det nå! Første innlegg på siden så lite peiling, skal fikse det Men ja, tok vare på alt annet enn selve ramma! Vold og makt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet November 7, 2015 Share Skrevet November 7, 2015 Skal man skru den ut, må hele underdelen av dashbordet ut. Fant ut det ettersom jeg skrur fra hverandre en jeg skroter. Tar nok ikke så veldig lang tid når man først vet hvordan det gjøres. Nautiluz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå