lovilov Skrevet November 11, 2015 Share Skrevet November 11, 2015 Hei.. Noen som vet om det er mulig å få de indre linsene til å lyse i hovedlyktene?? Er en 2011 E90 med xenon,,er både kontakt å lyspære der.. Må jo være mulig å få det til å lyse,,ekstra fjernlys.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 11, 2015 Share Skrevet November 11, 2015 Lyser de ikke når du svinger da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovilov Skrevet November 11, 2015 Forfatter Share Skrevet November 11, 2015 Nope,,lyser ikke når jeg svinger. Begynte å tenke på om det er samme lyktkasse på xenon og ikke xenon.. For da må jo de indre være fjernlys,,tviler på at det er H4 pære i de som ikke er xenon Hadde et håp om at det var mulig å få litt ekstra lys på en enkel måte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 11, 2015 Share Skrevet November 11, 2015 Hmmm, men må jo så klart spørre om det obligatoriske: Er du sikkert på at pærene faktisk funker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet November 11, 2015 Share Skrevet November 11, 2015 Ja det er mulig å kode det mener jeg å huske. Da med langlys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 11, 2015 Share Skrevet November 11, 2015 (endret) Her er løsningen: http://bimmers.no/topic/770327-e90e87e60-korleis-finne-ut-xenon-el-bi-xenon-info-om-lysopsjoner/page-2#entry2774103 Endret November 11, 2015 av Reef89 quandt1960 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 11, 2015 Share Skrevet November 11, 2015 Ja det er mulig å kode det mener jeg å huske. Da med langlys Man kan kode DRL ja, blir slik: quandt1960 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovilov Skrevet November 11, 2015 Forfatter Share Skrevet November 11, 2015 Okey,,takker for hjelp å svar... Da er det bare å glemme den tanken jeg hadde.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet November 11, 2015 Share Skrevet November 11, 2015 Det Reef skrev og linken han viser til stemmer nok ganske godt. Jeg husket litt feil. Det eneste du kan kode vekk er dette i forbindelse med langlys: Front fog lights and high beams not simultaneously• active• not activeFront fog lights are automatically turned off when activating high beams. (FRM) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå