vegard89 Skrevet November 11, 2015 Skrevet November 11, 2015 Hei. Lurer på hva dette er for noe? Legger ved et bilde.
quandt1960 Skrevet November 11, 2015 Skrevet November 11, 2015 Hvis du hadde tatt et bredere bilde, ser ut som kobling til BST/battery safety terminal (den som sender signal til å sprenge av plusspol ved kollisjon). Dette kutter plusskabelen som og går til motoren slik at det minimerer sjanse for kortslutninger og antenning av lekkende drivstoff. Det ser ut som den men jeg skal ikke være sikker da jeg ikke ser hele polen.
vegard89 Skrevet November 12, 2015 Forfatter Skrevet November 12, 2015 (endret) Takk for svar. Men jeg tenker på den lille der som har rød og blå ledning. Ser ikke ut som den er tilkoblet noe, eller skal den bare være sånn? Kan godt ta et bedre bilde hvis det hjelper Endret November 12, 2015 av vegard89
quandt1960 Skrevet November 12, 2015 Skrevet November 12, 2015 Byttet batteri på min gamle E46 i forgårs, kan se igjen om jeg kjenner den selv igjen Ellers er her vedlagt bilde av Battery safety terminal for E46
vegard89 Skrevet November 12, 2015 Forfatter Skrevet November 12, 2015 Ja skjønner ikke så mye av det der jeg hehe. Ble bare nysgjerrig på den lille kabelen der. Men takk for svar quandt1960 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå