bimmers89 Skrevet November 12, 2015 Skrevet November 12, 2015 Hei Jeg har plunder med aktiv styring. Har hatt vann under passasjersete foran pga tett drenering.har tatt opp control uniten til aktiv styring og der var det tørt og fint. Forresten har jeg et gåen bærekule og endeledd på høyre side.har det noe å si for aktiv styringa?
bimmers89 Skrevet November 12, 2015 Forfatter Skrevet November 12, 2015 Har prøvd å vri ratte til venstre og høyre.funket ikke. Tatt av batteripolene 1 dag ingen hjelp.
bimmers89 Skrevet November 12, 2015 Forfatter Skrevet November 12, 2015 Okey skal prøve dette imorgen så for vi se.
vegard89 Skrevet November 13, 2015 Skrevet November 13, 2015 (endret) Trodde i bunn og grunn at det ikke sku være nødvendig å koble på diagnose. Har vært borti dette flere ganger tidligere og da har det funket med å vri rattet til venstre og høyre antall ganger og deretter stoppe bilen, også starte den på nytt igjen og da har feilmeldingen vært borte. Men har du prøvd et forsøk til? Men godt mulig du må koble på diagnose i noen tilfeller uten at jeg skal si det for sikkert. Endret November 13, 2015 av vegard89
bimmers89 Skrevet November 13, 2015 Forfatter Skrevet November 13, 2015 Har prøvd flere ganger og det hjalp ikke noe særlig.
bimmers89 Skrevet November 14, 2015 Forfatter Skrevet November 14, 2015 Her er det noen bilder av feilkodene
Otis Skrevet November 14, 2015 Skrevet November 14, 2015 Kan du ikke bare trykke på den øverste meldingen og lage en testplan? Ista bistår jo med slikt. Så ser du jo hva som er feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå