LarsE1974 Skrevet November 22, 2015 Share Skrevet November 22, 2015 Hei. Jeg har en 07' 325xi stasjonsvogn. Parkerte den nettopp, alt var ok. Etter ti minutter skulle jeg ut en sving igjen og da dukket det opp et symbol jeg hverken har sett eller klarer å finne på nett (vel, brukt ti min da.... ) Uansett, symbolet viser et gult ratt med piler i begge retninger over. Rattlåsen er aktivert og jeg får f*** ikke startet bilen. Det later til at den ikke gjør normal "oppstartsprosedyre" ved å vise alle varselsymboler heller. Null respons. Bra med strøm på bilen og ingen andre feilmeldinger før dette. Forslag/tips/løsninger mottas med stor takk. MvhLars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Høgvold Skrevet November 22, 2015 Share Skrevet November 22, 2015 Kan være batteriet i nøkkelen, prøv med reserve nøkkelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsE1974 Skrevet November 22, 2015 Forfatter Share Skrevet November 22, 2015 Hei. Da er det forsøkt uten hell. Ut over det fungerer alle funksjoner med nøkkelen brillefint. Sentrallås etc... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsE1974 Skrevet November 22, 2015 Forfatter Share Skrevet November 22, 2015 Kan være batteriet i nøkkelen, prøv med reserve nøkkelen. Hei Tore. Helt fersk her så jeg så ikke "svar" funksjonen... Uansett: "Hei. Da er det forsøkt uten hell. Ut over det fungerer alle funksjoner med nøkkelen brillefint. Sentrallås etc..." Mvh Lars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsE1974 Skrevet November 22, 2015 Forfatter Share Skrevet November 22, 2015 Hmmm. Fant dette på en annen link til en mer eller mindre tilsvarende side som dette: http://www.maxbimmer.com/forums/showthread.php?t=148415 Ikke noe kul lesing.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet November 22, 2015 Share Skrevet November 22, 2015 Beste for deg er nok å få lest ut feilkoder. Dette her kan fort bli litt vill gjetting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsE1974 Skrevet November 23, 2015 Forfatter Share Skrevet November 23, 2015 Beste for deg er nok å få lest ut feilkoder. Dette her kan fort bli litt vill gjetting.. Hei Vegard. Jeg kom til samme konklusjon i dag morges, så bilen er i ferd med å bli hentet av Falck. vegard89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet November 23, 2015 Share Skrevet November 23, 2015 Okei. Får håpe det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå