BjornarHS Skrevet November 23, 2015 Share Skrevet November 23, 2015 Noen her inne som har prøvd å bruke en onboard telefon i bmwen sin der en har måttet bruke "gsm-simkort" altså simkort på den sizen med et kredittkort? Lurer litt da jeg har planer om å montere slik telefon i e36en min, av tidsriktig grunn..hehe Altså en slik telefon: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet November 23, 2015 Share Skrevet November 23, 2015 Jeg bruker min hver dag. God lyd og god dekning. Har akkurat nå Telenor tvilling men har tidligere hatt både Netcom og Talkmore tvilling. BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet November 24, 2015 Forfatter Share Skrevet November 24, 2015 Jeg bruker min hver dag. God lyd og god dekning. Har akkurat nå Telenor tvilling men har tidligere hatt både Netcom og Talkmore tvilling.Kjempegreier! Har selv djuice(telenor) så det høres lovendes ut Slik jeg forstod det var det bare å få et tvillingsimkort og så ikke trykke det ut av det "plastikk-kortet" det kommer i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet November 24, 2015 Share Skrevet November 24, 2015 Ja det stemmer, selv bruker jeg den kortholderen som er under røret men det er visst også noen som har kortholder i bagasjerom. Her er min: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet November 24, 2015 Forfatter Share Skrevet November 24, 2015 Ja det stemmer, selv bruker jeg den kortholderen som er under røret men det er visst også noen som har kortholder i bagasjerom. Her er min: Se der ja, takk så meget for svar! Satser bare på det ikke er alt for mye styr å ettermontere en slik Hpi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå