MartinN Skrevet November 27, 2015 Share Skrevet November 27, 2015 Heisann.. Kjøpte for noen mnd siden en E91, 320d 2009mod. Dessverre er det ikke høytalere i bakdørene, nå fant jeg endelig noen strøkne dørtrekk som er like, og med høytalerhull hoss en bildeleforhandler, men hva må eg gjøre for og få lyd?? Bilen er utstyrt med NAVI, og subber under fremsetene, og høytalere i dørene foran.. Er det allerede lagt opp ledninger i dørene fra org forsterker??Må eg gjøre på samme måte som eg har gjort med subben å lage til med Hi-Low converter og egen forsterker?? Noen som vet?? Takker for alle innspill Mvh MartinN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 27, 2015 Share Skrevet November 27, 2015 Ingenting er lagt opp, og du har mest sannsynlig ingen forsterker (med unntak av den som sitter i spilleren). Nå er jeg usikker på om hifi-anlegget har høyttalere i dørene bak, men om du ikke har diskanter i dørene foran er det basis-anlegget du har. Når det er sagt er det ikke noe problem å legge opp høyttalere bak, men jeg ville nok lagt alt opp til en ekstern forsterker. Hvorvidt bilen har navi eller ikke har forøvrig ingenting med hvilket anlegg du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå