kaspersen872 Skrevet November 28, 2015 Share Skrevet November 28, 2015 Startet bilen min idag og fant ut at kontroll hjulet på idriven fungerer å vri på og, opp,ned,siden men å trykke OK(trykke den ned) fungerte ikke. Så får ikke byttet fra radio til aux for eksempel.. Noen tips og triks til hva som er galt og hva jeg kan gjøre?? Dette er den gamle ccc med bare hjul og hjem knapp! Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet November 29, 2015 Share Skrevet November 29, 2015 Har vært borti dette noen ganger og da var et selve kontrolleren. Har noen av disse liggende. Hvor bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaspersen872 Skrevet November 29, 2015 Forfatter Share Skrevet November 29, 2015 Fetsund/Lillestrøm Akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet November 29, 2015 Share Skrevet November 29, 2015 Jeg og. Vil du prøve en ny en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaspersen872 Skrevet November 29, 2015 Forfatter Share Skrevet November 29, 2015 Av en eller annen grunn så fungerer den nå!? Men da begynner den vell å blu dårlig, så det er vell snart så den ryker.. Men da går det vell ann å vente til den ryker med å prøve en ny. Men takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet November 29, 2015 Share Skrevet November 29, 2015 Dette har jeg opplevd et par ganger også, både med den originale toknapperskontrollen og den nye. Jeg har også et par ganger opplevd at knappene på rattet ikke virker. Jeg tror dette er et softwareproblem i CCC, så ikke vær for rask med å bytte deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå