jonmurern Skrevet November 29, 2015 Share Skrevet November 29, 2015 i disse våte tider, bilen var sånn når jeg kjøpte den,etter regn så fosser det vann ut/under dører bak, 2001 e39 har forstått det sånn at vannet renner ned ved viduer mellom gummilista på glasset, dette skal det gjøre !? og det kommer ut i bånn av døra, problemet er vel her, det blir liggende der i stedet for og renne ut ,gummilista i bånn ?? er det lista som er for tett eller annet?? har knapt vært folk bak i denne siden ny tips og triks tas i mot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet November 29, 2015 Share Skrevet November 29, 2015 Riktig at det skal renne vann ned ved vinduet. Kommer vannet ut gjennom lykta i bunn av døra? Jeg hadde samme problem på min E39, og da var det fuktsperre på begge bakdørene som hadde løsnet. Limte disse og da ble det helt fint etterpå. jonmurern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonmurern Skrevet November 30, 2015 Forfatter Share Skrevet November 30, 2015 Det var det jeg tengte...av med innerpanel og lime på plass den "gummimatta" ?? det er vel denne som oxo lager noe lyd i svinger kanske ... Denne bilen har stått inne noen år ubrukt synd at jeg er nødt til og bruke den i vinter...,men heldigvis ingen vann inn i bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet November 30, 2015 Share Skrevet November 30, 2015 Det var det jeg tengte...av med innerpanel og lime på plass den "gummimatta" ?? det er vel denne som oxo lager noe lyd i svinger kanske ... Denne bilen har stått inne noen år ubrukt synd at jeg er nødt til og bruke den i vinter...,men heldigvis ingen vann inn i bil Stemmer. Av med dørpanel og lime den fuktsperra/matta ja. Det er i hvert fall et sted å begynne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 30, 2015 Share Skrevet November 30, 2015 Vanlig på E39 dette, limet til membranen/fuktsperren i døra slipper etter en stund og da renner vannet inn. Dette skjedde med min E39 også, dette var en 2002 modell som den gang ikke var eldre enn 6 år. Løsningen ble å ta av dørtrekket og lime membranen på plass igjen med våtroms silikon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå