Gå til innhold

drenering av vann bakdører e39

jonmurern
 Share

Anbefalte innlegg

i disse våte tider, bilen var sånn når jeg kjøpte den,etter regn så fosser det vann ut/under dører bak, 2001 e39

har forstått det sånn at vannet renner ned ved viduer mellom gummilista på glasset, dette skal det gjøre !?

og det kommer ut i bånn av døra, problemet er vel her, det blir liggende der i stedet for og renne ut ,gummilista i bånn ??

er det lista som er for tett eller annet??   har knapt vært folk bak i denne siden ny :)

tips og triks tas i mot :)

post-47693-0-27509100-1448827313_thumb.j

post-47693-0-91346800-1448827352_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg tengte...av med innerpanel og lime på plass den "gummimatta" ??   det er vel denne som oxo lager noe lyd i svinger kanske ...

Denne bilen har stått inne noen år ubrukt :)   synd at jeg er nødt til og bruke den i vinter...,men heldigvis ingen vann inn i bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg tengte...av med innerpanel og lime på plass den "gummimatta" ??   det er vel denne som oxo lager noe lyd i svinger kanske ...

Denne bilen har stått inne noen år ubrukt :)   synd at jeg er nødt til og bruke den i vinter...,men heldigvis ingen vann inn i bil :)

Stemmer. Av med dørpanel og lime den fuktsperra/matta ja. :) Det er i hvert fall et sted å begynne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig på E39 dette, limet til membranen/fuktsperren i døra slipper etter en stund og da renner vannet inn. Dette skjedde med min E39 også, dette var en 2002 modell som den gang ikke var eldre enn 6 år. Løsningen ble å ta av dørtrekket og lime membranen på plass igjen med våtroms silikon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...