Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du som kjøpte de BBS RF felga ja, jeg drev å bøy på de jeg og Lurte på hvor de blei av, godt de havnet hos deg!

Hehe, ja 8-)

Skrevet

Hvordan  har du laget polerings maskina di ? jeg har laget ut av ballanseringsmaskin, men usikker på hvordan jeg skal feste lippa uten at det er en og to bolter som tar knekken på fingrene mine :) 

Skrevet

Hvordan  har du laget polerings maskina di ? jeg har laget ut av ballanseringsmaskin, men usikker på hvordan jeg skal feste lippa uten at det er en og to bolter som tar knekken på fingrene mine :)

Her kan vel kanskje 635csi komme med et svar til deg  :bart:

• 2 weeks later...
Skrevet (endret)

Da er det bare en uke igjen til jeg kommer hjem fra sjøen, å jeg ser fram til å strte å få disse 15" IMAGE kantene blanke igjen

post-63483-0-11718800-1452091235_thumb.j

Endret av Tyskerstål
Skrevet

Du har å finne på du[emoji23]

Sent from my iPhone using Tapatalk

tot 19 kanter som skal bli blanke denne friperioden  :stupid:

Skrevet

UPDATE: 

Jeg holder også på å totalrenovere et sett O.Z Futura for tiden, hvor det blir nye kanter, ny lakk, gullskruer samt pulverlakkering av tønner. 

Da tønnene nå var ferdig pulverlakkerte måtte jeg prøve montere en 4,5" kant på for å se hvor heftig det kommer til å bli  :iwant:

post-63483-0-68913900-1452982592_thumb.j

• 2 weeks later...
Skrevet (endret)

Da har jeg fått polert fire 15" kanter som hører til et sett med Image hjul :P
Disse kantene var ganske mye oksidasjon i godset, så var nødt å begynne grovt, men blankt ble det! :D

Imageshine.jpg

Endret av Tyskerstål

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...