Tyskerstål Skrevet Desember 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2015 Se der ja, Futura å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devilduckie Skrevet Desember 9, 2015 Share Skrevet Desember 9, 2015 Følger denne:) Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Tyskerstål reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi93 Skrevet Desember 11, 2015 Share Skrevet Desember 11, 2015 Du som kjøpte de BBS RF felga ja, jeg drev å bøy på de jeg og Tyskerstål reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyskerstål Skrevet Desember 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2015 Du som kjøpte de BBS RF felga ja, jeg drev å bøy på de jeg og Lurte på hvor de blei av, godt de havnet hos deg! Hehe, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapiox Skrevet Desember 22, 2015 Share Skrevet Desember 22, 2015 Hvordan har du laget polerings maskina di ? jeg har laget ut av ballanseringsmaskin, men usikker på hvordan jeg skal feste lippa uten at det er en og to bolter som tar knekken på fingrene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyskerstål Skrevet Desember 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2015 Hvordan har du laget polerings maskina di ? jeg har laget ut av ballanseringsmaskin, men usikker på hvordan jeg skal feste lippa uten at det er en og to bolter som tar knekken på fingrene mine Her kan vel kanskje 635csi komme med et svar til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyskerstål Skrevet Januar 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2016 (endret) Da er det bare en uke igjen til jeg kommer hjem fra sjøen, å jeg ser fram til å strte å få disse 15" IMAGE kantene blanke igjen Endret Januar 6, 2016 av Tyskerstål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbjørn Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 Tar du på deg poleringsoppdrag av lepper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyskerstål Skrevet Januar 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2016 Tar du på deg poleringsoppdrag av lepper? Det lar seg gjøre, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 Du har å finne på du[emoji23] Sent from my iPhone using Tapatalk Tyskerstål reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyskerstål Skrevet Januar 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2016 Du har å finne på du[emoji23] Sent from my iPhone using Tapatalk tot 19 kanter som skal bli blanke denne friperioden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyskerstål Skrevet Januar 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2016 UPDATE: Jeg holder også på å totalrenovere et sett O.Z Futura for tiden, hvor det blir nye kanter, ny lakk, gullskruer samt pulverlakkering av tønner. Da tønnene nå var ferdig pulverlakkerte måtte jeg prøve montere en 4,5" kant på for å se hvor heftig det kommer til å bli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyskerstål Skrevet Januar 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2016 Da er jeg ferdig med 1 Futura felg Resultatet ble bra syntes jeg ? Jørgen Lie reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyskerstål Skrevet Januar 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2016 (endret) Da har jeg fått polert fire 15" kanter som hører til et sett med Image hjul Disse kantene var ganske mye oksidasjon i godset, så var nødt å begynne grovt, men blankt ble det! Endret Januar 29, 2016 av Tyskerstål Jørgen Lie reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 29, 2016 Share Skrevet Januar 29, 2016 Gått helt på felgen du Ola Må få se noe resultat live snart! Tyskerstål reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå