Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! er på utkikk etter en clutch som passer m51d25 e34 manuel 5girs. tenkte på m5 da men Tviler m5 clutchen passer, Bruker bilen dagelig og må tåle noen hk (300-400hk)  

Takker på forhånd med svar :) 

Skrevet

På en bil som skal brukes daglig så bør du jo absolutt prøve å unngå å burke sinter og lignende, og finne noe som minner om normal lamell, og heller gå for hardere trykkplate.

Skrevet

På en bil som skal brukes daglig så bør du jo absolutt prøve å unngå å burke sinter og lignende, og finne noe som minner om normal lamell, og heller gå for hardere trykkplate.

Jo sant det :) kan hende bare trykkplata holder  ja, men jævelig kjipt hvis etter man har montert det så slurer det fortsatt :/ Jeg og brodern monterte 6pukk på en nissan patrol y60 og var ikke så gæli som folk sier er :) klart den liker det ikke men med litt annen holdning i trafikken og clutching så går det nokk :) 

Skrevet

Det har ingenting med at det er "gæli å kjøre med" som så mange sier. Vet ikke helt hvor dette kommer ifra (muligens eldre clutcher). Jeg har selv hard trykkplate og 4 puck sinter på banebilen, og dette er helt "nydelig" å kjøre med. Jeg kan stå å hold bilen på clutch på veg på biltralle etc helt fint. Kjempe fin modulering. Det som er problemet er at den ikke er lagd for å slure med, så ting slites ut veldig fort om du bruker den til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...