Vegardb17 Skrevet Juni 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2016 Mange som har TUV godkjenning men betyr ikke at det er TUV godkjent individuelt til bilen. Fikk med noe papir det sto TUV på på et sett BC Racing coilovers jeg kjøpte en gang også, men står ikke noe om høyder, antall vindinger osv på det. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet Juni 2, 2016 Share Skrevet Juni 2, 2016 Jeg forsøkte å sende inn papirene til både K-sport og Lowtec før disse kom ut. Det er kun produsent ærklæringer som sier at produksjonen og utstyret er i henhold til et eller annet direktiv. Som gjør at de kan søke om TUV godkjenning. Men ikke noe som tilsier at de faktisk har vert å godkjent de hos TUV labratoriet. Så svaret fra BT var negativt. Det var ikke god nok dokumentasjon. papirene skal være utstedt av TUV i tyskland ikke fra produsent.. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 2, 2016 Share Skrevet Juni 2, 2016 (endret) Må man sende inn med hele demper og fjær, eller holder det med nedre del med spindel? Jeg spør da jeg muligens kan få noen fjærben forran til 323 uten demper og fjær Endret Juni 2, 2016 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet Juni 2, 2016 Share Skrevet Juni 2, 2016 De bruker bare spindel og deler fra fester til stabstag, bøyler til slangefester o.l Så bare selve fjærbeinet som må sendes inn. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paaaali Skrevet Februar 8, 2017 Share Skrevet Februar 8, 2017 er det noken som har bestilt dette og fått det montert på e21 og eventuelt fått godkjent.? eg fikk ikkje verdiene innenfor på hjulstillingskontroll med 35/35 senkefjører fra h&r. har lyst på eit slikt sjølv men har lyst og ordne det via norsk firma Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E21noob Skrevet Mars 26, 2017 Share Skrevet Mars 26, 2017 On 8.2.2017 at 16.53, paaaali skrev: er det noken som har bestilt dette og fått det montert på e21 og eventuelt fått godkjent.? eg fikk ikkje verdiene innenfor på hjulstillingskontroll med 35/35 senkefjører fra h&r. har lyst på eit slikt sjølv men har lyst og ordne det via norsk firma Tyggern - fått velsignelse hos BT på dette? Men pussig det du sier paaaali - min er godkjent med disse 35/35 senkefjærene fra H&R. Husker du hva det var som ikke var innafor? Husker jeg var nære på med "caster" verdiene, men det ble godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet Mars 27, 2017 Share Skrevet Mars 27, 2017 Nei, jeg har ikke vert der enda Venter fortsatt på ABS sensorer, de er ikke mulig å oppdrive til E24 om dagen.. lite poeng å dra på BT med masse alarm lamper osv.... Den er jo godkjent senket i vognkort. Men ikke med akkurat disse Dog har jeg hatt det på ganske lenge og det fungerer utmerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå