Hovden Skrevet Desember 7, 2015 Share Skrevet Desember 7, 2015 Hei Jeg har en 06 mod 1 serie 116i som jeg har litt trøbbel med. På radioen så har jeg mulighet til å stille den inn på aux 'mode', men jeg har ikke aux port i bilen.( det er buisness radioen) I instruksjonsboka står det at aux porten skal være rett bak håndbrekket, men der er det ingen ting på bilen min. Får man kjøpt denne aux porten som ettermonteringsdel som kan kobles enkelt opp mot radioen? Eller må man kjøpe helt ny radio/stereo? Eventuelt hvilke radioer passer i denne bilen? På forhånd takk for svar:) Mvh Christoffer Hovden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 7, 2015 Share Skrevet Desember 7, 2015 Du kan kjøpe bare aux-porten med ledning ja. Tror faktisk jeg har en liggende et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hovden Skrevet Desember 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2015 Takk for raskt svar:) da er det plug and play? Ikke noe programmering eller slikt tull? Hva skal du har for aux porten? Og hvor ellers får man kjøpt den? Mange spørsmål nå men er bare litt gira:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 7, 2015 Share Skrevet Desember 7, 2015 Så lenge du har aux-valget bør du klare deg uten koding. Den før du kjøpt hos alle som selger originale BMW-deler (Bavaria, Koed.no, gsbildeler.no) og helt sikkert eBay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hovden Skrevet Desember 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2015 Kjempefint:) tusen takk for hjelpen:) Mvh Christoffer Hovden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hovden Skrevet Desember 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2015 Jeg har sett på disse nettsidene nå, men jeg finner ikke denne delen.vet du hva den heter? og eventuelt vis du hadde en til overs, hva skal du ha for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 10, 2015 Share Skrevet Desember 10, 2015 Delenummer er 84109237655, og du finner den under elektronikk på delefilmen. Koster et par hundrelapper. I tillegg trengs det kontakt og ledning. Du kan få min for en hundrelapp (om jeg finner den). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hovden Skrevet Desember 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2015 Okei:) Du har vel ikke delenummer på de andre delene jeg trenger og? På ledning og kontakt? Men vis den du har er komplett med alle tre delene så kjøper jeg gjerne den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 10, 2015 Share Skrevet Desember 10, 2015 Jeg skal se hva jeg klarer å lage til, men må se hva jeg har liggende først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hovden Skrevet Desember 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2015 Det høres bra ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hovden Skrevet Desember 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2015 Her er baksiden av radioen med kontakta som skal inn i radioen, det er ett ledig 'felt' med 12 pinner som ikke brukes bak på radioen. Er det der aux ledningen skal inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet Januar 3, 2016 Share Skrevet Januar 3, 2016 Det stemmer, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå