Draughts Skrevet Desember 8, 2015 Skrevet Desember 8, 2015 Hei!Jeg hører endel bråk, eller høy "summing" når jeg kjører, spessiellt når jeg nærmer meg 60km/t.Kan dette være hjullager? Det er ivertfall det jeg tror, men er litt usikker ettersom jeg ikke helt klarer å høre hvor det kommer fra. Passasjerer sier de hører det godt i baksetet, noe som jeg vil resultere i at bakre hjullagre er gåene.Kan det stemme? Og hvor mye koster det for nye? Er det vanskelig å gjøre selv? -Draughts
Reef89 Skrevet Desember 8, 2015 Skrevet Desember 8, 2015 Du kan enkelt sjekk om det er hjullager ved å jekke opp bilen og vri dekke/ene side til side så vil du merke om det er slark. Det skal stå bom fast. Gåen hjullager vil du også høre i så lav kmt som 20-30kmt. Draughts reagerte på dette 1
Draughts Skrevet Desember 8, 2015 Forfatter Skrevet Desember 8, 2015 Du kan enkelt sjekk om det er hjullager ved å jekke opp bilen og vri dekke/ene side til side så vil du merke om det er slark. Det skal stå bom fast. Gåen hjullager vil du også høre i så lav kmt som 20-30kmt. Tusen takk for svar! Det skal jeg prøve!
janerik171187 Skrevet Desember 8, 2015 Skrevet Desember 8, 2015 (endret) om det er e39 kan det være stein i bremseskjoldet. men ut ifra beskrivelsen så høres det vell kanskje mer ut som lagr ja, men pleier lage mer rumling det. Endret Desember 8, 2015 av janerik171187 Draughts reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå