Gå til innhold

E38 728i vinterprosjekt og frøkna sin e30 325i cab som skal vekkes

Anbefalte innlegg

Skrevet

7-serien skal få senk, bytte det meste av forstillingsdeler, som det ser ut nå; også ny servopumpe. Litt emblemer, lakkjobb muligens Alpina-leppe. Får jeg ånden helt over meg, er det mulig at jeg orker kaste nedi 4,4-liter motor og driv, men usikker på det enda. Har en lei kaldstart-fjusk, så diagnose må vel til om ikke man går for motorbytte ila vinteren.
E30'en skal egentlig bare vekkes etter flere-årig dvale. Den var strøken. Men stått flere år som sagt, og må gåes over fullstendig. Dukker sikkert opp mye "spennende"... 

Skrevet (endret)

er en god del arbeid å sleppe nedi b44 motor, har gjort det i min, og nå er det s62 som er for tur.

mye kabler som skal inn i 728 for å få gang på en b44. komplett delebil er å anbefale.

går å sette nedi en b44 og starte den ila 7 dager aleine ;)

Endret av D.Toft
Skrevet

er en god del arbeid å sleppe nedi b44 motor, har gjort det i min, og nå er det s62 som er for tur.

mye kabler som skal inn i 728 for å få gang på en b44. komplett delebil er å anbefale.

går å sette nedi en b44 og starte den ila 7 dager aleine ;)

Ja jeg tror deg på det. Men ser det ligger komplette 740'er på Blocket til nesten gratis pluss moms...

Ser du tar diagnoser i Bergens-området. Hva tar du for det? 

Skrevet

betalte 27000 for min svenske 740i med 6trinn manuell når jeg begynte, så ja, gratis.

200kr om du kommer hjem til meg :)

Skrevet

betalte 27000 for min svenske 740i med 6trinn manuell når jeg begynte, så ja, gratis.

200kr om du kommer hjem til meg :)

Tar du "housecalls" til Os?

Jeg kikket på BLocket nå. Tror billigste 740 står til rundt 9 lapper. Ikke manuell da, og ikke monsterutstyrt.

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...