StianBLeonhardsen Skrevet Desember 18, 2015 Skrevet Desember 18, 2015 Heisann! Sjekker bare interessen for min E46 320D. Haster absolutt ikke, men vil gjerne tilbake til en sekssylindra E46. Generell info: KM: Ca 2410000 Utstyr: Nesten alt av utstyr på den. -Elektriske seter -Sportsratt, M-tech -Oppvarmede seter -Elektriske speil med varme. Kan også klappes sammen, elektrisk. -Alarm -Sportsseter, delskin -Cruisekontroll -Sportsgir, automat. Girer utrolig mykt. Motor(Girkasse) er i perfekt stand. -Ryggesensor. Denne lever litt i sin egen verden, funker litt når den føler for det. -Xenon, på nærlys og fjærnlys. -CCFL Angel Eyes -M-Tech framfanger(Liten sprekk fra forrige eier) -Godkjent senket i vognkort -Splitter nye sommerdekk, på 18 felger(Se bilder) -Greie vinterdekk med pigg. Har garantert glemt masse Negative med bilen: -Litt rust i venstre hjulbue. Ikke noe farlig rust. Ellers er bilen veldig fin i lakken. -Venstre vindusheis er gåen. Mulig det bare er en vaier. -Noen småriper som knapt kan sees. -Er vel egentlig ikke så mye annet. Positivt med bilen: -Utrolig god å kjøre. -Ganske gjerrig på drivstoffbruket. Ca, 0,8 på bykjøring(Småkjøring). Ca 0,6 på langkjøring. -Full M-Sport bil. Vekker også veldig mye oppmerksomhet på veien. -Går overaskende godt. Veldig fin i giring. -Motor er i perfekt stand, da forrige eier har byttet nesten alt i motoren. Kan si veldig mye mer om denne bilen, men kommer ikke på noe i farten Får ikke inn bilder i annonsen, så send meg gjenre en melding. 95471390, så kan jeg sende så mange bilder du ville ha. PS: Har ikke hatt denne bilen mer en ca en måned. Den må absolutt ikke selges, sjekker bare interesse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå