ESER Skrevet Januar 2, 2016 Skrevet Januar 2, 2016 Innbiller meg at jeg kjenner litt nykking/fjusking ved jevn gass. Det er veldig veldig lite. Har lest at AGR/EGR kan være årsaken. Så tenkte kanskje å få denne renset. Jeg er absolutt ingen mekaniker selv, så jeg bare spør. Er det noen pakninger eller noe annet jeg trenger nytt? Regnr BR66015 Takker for hjelp=)
ESER Skrevet Januar 2, 2016 Forfatter Skrevet Januar 2, 2016 Okay=) Noen som har en "how to" på denne motoren? Finner bare M47 motor på youtube. Er det alt på dette bildet som skal/bør renses? http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VW11-EUR-02-2008-E91-BMW-318d&diagId=11_4094
Mjukas Skrevet Januar 4, 2016 Skrevet Januar 4, 2016 Problemet med gjensoting av EGR skal være mye mindre på N47 enn M47-motorene. Men hvis du finner ut av det og gjør jobben hadde det vært supert med noen bilder av hvordan det så ut før rens
ahj Skrevet Januar 4, 2016 Skrevet Januar 4, 2016 Problemet med gjensoting av EGR skal være mye mindre på N47 enn M47-motorene. Men hvis du finner ut av det og gjør jobben hadde det vært supert med noen bilder av hvordan det så ut før rens jeg renset et innsug på en 320d N47 i fjor. Der var det veldig lite sot, men det har nok med at bilen er langtkjørt. Har hørt flere hvor det var mye sot og bilen hadde ikke gått like langt som den jeg renset på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå