Gabz Skrevet Januar 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2016 Se der var det tråd, ja Takk! Det kosmetiske er hvertfall det letteste å se på når jeg er der. Men hva med verdi osv? Verdt det å bytte i min eventuelt (som ligger ute til 28) hvis den er i god stand ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 denne lå vel for salg til litt over 100000 når den ble solgt etter nylakkering? har falt masse i pris, så sjekk den nøye. sjekk også bensintank for lekkasje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2016 Okei, takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2016 Ble ikke noe av, da. Bilen måtte ha ny front- og bakfanger samt bakluke. Manglet diverse lister og knapper, grå seter og dørtrekk mot svart interiør, kjørecomputer kødda litt, osv osv. Ganske shabby fra hva den framsto som for noen år siden. Utrolig pen farge da! Kjørte fint også, men. En ting som irriterte meg veldig var at selger ventet helt til jeg hadde kjørt 1,5 time og møtt opp med å si at han ikke ville bytte likevel. Hengerfeste var visst et krav nå.. Kunne godt sagt det før jeg sto opp tidlig og kjørte 3 timer for å se bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå