Rmoltu Skrevet Januar 21, 2016 Share Skrevet Januar 21, 2016 (endret) Hei. Har nylig hentet meg en flott 535i 2012mod som jeg forøvrig er veldig fornøyd med. Fint med besninmotor. Har oppdaga at det av og til kommer en litt merkelig lyd fra motor når den er varm og går på tomgang. Trodde lyden kom fra motorvifta, men etter litt undersøking kan det høres ut som det kommer fra turbo/eksos. Lyden forsvinner etter litt opprusing, men kommer tilbake etter en stund. Legger ved en film, kan noen hjelpe meg med å identifisere lyden? Glemte sjekke om lyden forsvinner når jeg tar av oljelokket. Fikk ikke fremprovosert lyden igjen. Skal teste neste gang jeg hører den. Takker for svar! Mvh Richard Endret Mai 21, 2016 av Rmoltu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rmoltu Skrevet Mai 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2016 Fikk bytta turbo av Brages i Ålesund i mars pga ulyden. De hevda det var slark i WG som forårsaka lyden. Lyden har vært borte siden, men idag kom den igjen. Noen idé om hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 22, 2016 Share Skrevet Mai 22, 2016 Det høres veldig rart ut. Men om det var denne lyden som fikk de til å bytte turboen så ville jeg absolutt sagt til dem at lyden er tilbake igjen. Det skal iallfall ikke låte sånn som dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå