Larsheike Skrevet Januar 23, 2016 Skrevet Januar 23, 2016 har en 318is som jeg har satt i en s50b32, starter jikk ikke så prøvde å sette direkte strøm på, og pumpa går men starter ikke, får ikke bensin fram til pluggene er ikke startsperre på denne. noen tips?
E.C. Skrevet Januar 23, 2016 Skrevet Januar 23, 2016 Sikker på at det ikke er startsperre? Koblet alt opp riktig?
Fekzen Skrevet Januar 23, 2016 Skrevet Januar 23, 2016 (endret) Hej hej, Vad jag vet är det EWS2 på alla S50B32 med MSS50 systemet. Så behöver programmeras bort. Jag kan ordna det så den startar i en annan kaross. Skicka mig PM för mer info kring det. Mvh A.Fekzen Endret Januar 23, 2016 av Fekzen
Larsheike Skrevet Januar 23, 2016 Forfatter Skrevet Januar 23, 2016 ganske sikker på at den er kobelet opp rett ja, han eg kjøpte motoren av sa at den hadde alphaN hjærne og at EWS var fjernet... men lest at dette kan komme av at veiaksel senor er gåen noen greie måter og sjekke det på?
Larsheike Skrevet Januar 23, 2016 Forfatter Skrevet Januar 23, 2016 ser jeg skrev litt feil lenger opp.... starter går, men pumpa går ikke så satte direkte strøm på, da går den. har også prøvd å byttet om på slangene til drivstoff, null liv.... har også prøvd med startgass men den tenner ikke i det heletatt
Sebb9 Skrevet Januar 23, 2016 Skrevet Januar 23, 2016 Kan høres ut som veivsensor ja, du kan prøve å ohme den, hvis det er likt som M50 skal den være cirka 500 ohm. Kan også være rele til hjernen.
Larsheike Skrevet Januar 23, 2016 Forfatter Skrevet Januar 23, 2016 Er ikke rele, det klikker som bare det... Får prøve og ohme den, men det er den som sitter rett over reimhjulet ja? Ble litt forvirret da jeg leste på nett...
E.C. Skrevet Januar 23, 2016 Skrevet Januar 23, 2016 Neppe veivsensor som gjør at pumpa ikke går. Pumpa starter å gå med en gang tenningen er i "hakk 2". Da har ikke veivsensor hatt muligheten til å lese av noe som helst, for motoren står jo stille. Sensoren på motoren din er forsåvidt der du tenker, under termostathus og litt til venstre (når du står foran bilen).
Larsheike Skrevet Januar 23, 2016 Forfatter Skrevet Januar 23, 2016 Noen forslag til va det kan være da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå