Lassi Skrevet Januar 24, 2016 Share Skrevet Januar 24, 2016 Har tenkt å ettermontere 16:9 navigasjon og harman kardon anlegg i min e46. Nå har jeg bare helt standard business anlegg og standard høytalere, så jeg må legge nytt ledningsnett. Noen som har gjort dette før, eller har installasjonsguide for dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 24, 2016 Share Skrevet Januar 24, 2016 Jeg gjorde dette i e46-en jeg hadde, og det er en relativt grei jobb. Det finnes offisiell ettermonteringsguide fra BMW, samt en god del DIY-er rundtom, f.eks. denne og denne. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassi Skrevet Januar 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2016 (endret) Jeg har funnet de DIY-ene du linker til, men har ikke funnet den offisielle ettermonteringsguiden fra BMW. Har du den liggende ? Endret Januar 25, 2016 av Lassi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 25, 2016 Share Skrevet Januar 25, 2016 DIY-ene er igrunn bedre, men den ligger her. Det er egen til touring og cab, men det går i det samme, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassi Skrevet Januar 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2016 (endret) Har du linket til feil? Jeg får opp alarm kit install instructions for z4.. Endret Januar 25, 2016 av Lassi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 25, 2016 Share Skrevet Januar 25, 2016 Beklager, iPad er ikke brukende til noe. Denne er nok bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassi Skrevet Januar 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2016 Tusen tusen takk! Da håper jeg det blir navi og harman kardon på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå