Gå til innhold

BMW E92 multifunksjonsratt

Jager
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en BMW E92 Coupe 320d 2008 modell for litt siden og denne kom dessverre uten multifunksjonsratt. Har klikket meg litt rundt og sett at man får kjøpt knapper og deksel til rattet med spor til knappene. Er dette mulig å montere uten å bytte ut hele rattet, og ligger eventuelle kabler klart under airbag?

Her er link til knappene jeg har funnet http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=58842264&q=bmw+e92+ratt&ref=fas

og her er dekselet jeg prater om. image_44361_big.jpg

05_99508626.jpg

Her er bildet av mitt ratt. Det kan se ut som det dekselet skal passe rett over?

Takker for eventuell hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deksel og knapper (det er forøvrig jeg som selger disse) passer rett på, men du trenger mest sannsynlig ny slepering, samt koding også. Om det trengs mer våger jeg ikke å svare på, men jeg tror ikke det.

Grunnen til at jeg skriver mest sannsynlig er at noen biler har riktig slepering, men jeg tror din bil er hakket for ny til at den har dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, awt skrev:

Deksel og knapper (det er forøvrig jeg som selger disse) passer rett på, men du trenger mest sannsynlig ny slepering, samt koding også. Om det trengs mer våger jeg ikke å svare på, men jeg tror ikke det.

Grunnen til at jeg skriver mest sannsynlig er at noen biler har riktig slepering, men jeg tror din bil er hakket for ny til at den har dette.

Åja okei, da blei det vel akkurat for mye greier til at det er verdt det! 
Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...