MeSs Skrevet Februar 1, 2016 Share Skrevet Februar 1, 2016 Hei, Jeg TROR jeg kanskje har trøbbel med bakluke-ledningsnettet mitt. E61 LCI 2009 Symptomene er: - Sliter med å få låst/låst opp bilen med knappene på nøkkelen, åpner jeg bakluken (etter å ha låst opp bilen manuelt med nøkkel), får jeg låst. Virker som dårlig kontakt? - Bakrutevarme virker når den vil Er det ledningsnettet, eller mottakeren til nøkkel som er dårlig? På forhånd takk. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Februar 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2016 "Bimmers.no oppgraderes for øyeblikket! Bugs vil forekomme i denne perioden." Ooops.. Haha, det kan man trygt si. Bare 4 poster.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 1, 2016 Share Skrevet Februar 1, 2016 Mest sannsynlig brudd ja, men det ligger milliarder av slike tråder/innlegg fra før her inne med både, løsninger, tips og triks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå