Alcahuete Skrevet Februar 8, 2016 Share Skrevet Februar 8, 2016 Hei! Jeg har har en BMW 520i E39 2000-modell. I dag da jeg skulle starte bilen etter jobb, satt meg halvveis inn i bilen for å skru på tenningen (mulig jeg var borti viskerspaken) samtidig som jeg vred om tenningen. Uansett, dette har resultert i at på vindusviskervalg 0 (nøytral) så går de på lav hastighet, valg 1 = full hastighet, valg 2 = samme som 0 og på 3 = full hastighet. Jeg får med andre ord ikke satt de på en setting der de er av, jeg mangler intervall (som egentlig er ett hakk opp). Det er akkurat som om de har "hengt seg opp" på 2 hastigheter. Jeg har forsøkt å ta ut sikring nr. 1 i hanskerommet for å se om dette "resatte" viskervalgene, men uten hell. Spyling osv fungerer som normalt, jeg har ikke regnsensor såvidt jeg vet. Er det noen som vet hva dette skyldes og eventuelt hvordan jeg fikser dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 8, 2016 Share Skrevet Februar 8, 2016 Tipper du har knekt spaken innvendig da du satte deg inn. Finn en brukt som fungerer og bytt om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alcahuete Skrevet Februar 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2016 Ikke lett å finne ut/vite hva det er på nettet, men flere deler din teori rundt mulig ødelagt spak, bør vel ikke være den dyreste eller vanskeligste delen å bytte? Takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 Finner nok mange på bruktmarkedet til akseptabel pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå