Daniel. Skrevet Februar 10, 2016 Share Skrevet Februar 10, 2016 Nå, BMW-Jenta skrev: Ikke like mye. Du har nå gått fra at "guttene bare får respekt med en gang" til at de må bevise ting de og, men i mindre grad. Har litt vanskelig for å tro at folk går rett bort til en jente som nærmer seg og roper "DU! Vis oss at du kan skru, eller stikk!" Men som sagt, kanskje du henger med "feile rånere"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Jenta Skrevet Februar 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2016 3 minutter siden, E.C. skrev: Tipper det ikke er nødvendigvis noe verre enn andre steder. Hvis jeg skulle møtt opp i en syklubb eller et annet typisk kvinnedominert plass måtte jeg sikkert "vise hva jeg kunne" og at jeg ikke bare dinglet rundt. Jaja forstår hva du mener men tenk kor teit at det er sån da for oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Jenta Skrevet Februar 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2016 4 minutter siden, DanielStance skrev: Du har nå gått fra at "guttene bare får respekt med en gang" til at de må bevise ting de og, men i mindre grad. Har litt vanskelig for å tro at folk går rett bort til en jente som nærmer seg og roper "DU! Vis oss at du kan skru, eller stikk!" Men som sagt, kanskje du henger med "feile rånere"? Nei, men har gjort det før. Dei jeg henger med no er grei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 10, 2016 Share Skrevet Februar 10, 2016 Da holder du deg til de, og gir en god faen i de andre som vil ha deg til å bevise alt mulig rart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Jenta Skrevet Februar 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2016 7 minutter siden, DanielStance skrev: Da holder du deg til de, og gir en god faen i de andre som vil ha deg til å bevise alt mulig rart Skal gjør de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå