Roneid87 Skrevet Februar 14, 2016 Share Skrevet Februar 14, 2016 Hei, Har kjøpt meg en F31 320 xdrive med orginalt anlegg med dab. Har tenkt å bytte og høytalere i dører og undersete, samt montere tweetere da jeg ikke har det fra før. Noen som har noen anbefalinger om høytalere? Noen som vet om det ligger forsterker bak selv om den har standard stereo ? Ønsker en så enkel plug & play løsning som mulig. Tar tips med takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Februar 14, 2016 Share Skrevet Februar 14, 2016 Du har ikke ekstern forsterker, høyttalerne dine drives av Head Unit. Den har meget begrenset effekt. Du vil få mye mer futt om du putter inn en god ekstern forsterker, men det er litt jobb. Mange ettermarkedshøyttalere vil nok ikke spille særlig bra, og antagelig med lavere maks volum enn du har i dag, om de blir drevet av Head Unit. Det hele bunner i grunn ut i hvor mye tid og penger du vil legge i dette. Det finnes endel komplette høyttalerpakker tilpasset (P&P) nyere BMW:Gladen ONE 201 (Dette skal funke greit nok uten ekstern forsterker)Gladen ONE 201 ExtremeJehnert (8" i dette settet får veldig mye skryt på amerikanske fora) Focal IMBMW-S DLS UP 4-BMWBavsound (Bavsound er generelt dyre, uten at jeg har sjekka priser for F31. Fåes vel kun kjøpt direkte fra Bavsound i USA tror jeg, dollarkursen gjør nok det ganske uaktuelt) Jeg kunne vel egentlig bare lista det første Gladen settet, det er sikkert grei skuring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roneid87 Skrevet Februar 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2016 Hei, Jeg kommer nok til og legge 10.000 i nytt anlegg så blir ny forsterker da Jeg har prøvd og finne koblingskjema for standard anlegget, men finner det ikke. Jeg har sub undersete og trudde det da var forsterker bak en plass?? Slik at det var en simpel sak og koble opp en ny forsterker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Februar 15, 2016 Share Skrevet Februar 15, 2016 Mulig Alpine retrofit anlegg finnes til F3x også? Det kjøpes av BMW til E9x, det er plug-and-play. 1 forsterker, 2 høyttalere framme og to tweetere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Februar 20, 2016 Share Skrevet Februar 20, 2016 Du får alpine retrofit til f3x, ligger på rundt 8000kr pluss koding. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå