xnett Skrevet Februar 14, 2016 Share Skrevet Februar 14, 2016 Hei.. Har et par spm ang feilkoder på bilen min. legger ved et par bilder.. Den første, AUC-sensor. Hvor eksakt finner jeg denne på bilen min? Kan den være årsaken til at AC ikke virker? Det andre, styrevinkelsensor.. Merker ingen problemer med active steering, men får heller ikke slettet alarm. Det 3. og siste bildet. brytern står på lokket på microfilterboksen høyre side, men er ikke tilkoblet noe, og finner heller ikke kabel. Hva er denne? Håper på litt hjelp Og ja, har søkt litt på nettet men ikke blitt helt klok. derfor spør jeg her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 14, 2016 Share Skrevet Februar 14, 2016 Den du har tatt bilde av er til alarmen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Februar 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2016 Nå, SweetBMW skrev: Den du har tatt bilde av er til alarmen... ahh, oki.. har iallfall ingen kabling til denne på bilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Februar 15, 2016 Share Skrevet Februar 15, 2016 AUC har med air condition å gjøre. Tror det er en gass/luft sensor som skal kjøre anlegget på resirkulering hvis ute luften er for dårlig. Kan tyde på feil / kortslutning / frakobling der. PÅ E39 sitter den fremme ved radiatoren. Vet ikke fva slags bil du har. Men det står også "Motor right rear stratification". Det tror jeg er en slags ventil (usikker på korrekt navn) som mikser varm og kald luft som blåser inn i kupeen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Februar 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2016 har fått bestilt AUC-sensor. Har en E60, men står på samme plass som E39 regner med alt blir ok nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå