Larsa97 Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 Hei! Lurte på om noen veit om jeg kan ta hjulstillingskontroll og lysjustering på bilen min før godkjenning av senkefjærer på et skoleverksted? Hadde hjulstillingskontroll på bilen i november, så kjedelig å betale 1600kr en gang til allerede for å gjøre dette på verksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 (endret) Det kan du;) Så lenge bilen tilfredstiller alle krav på godkjenninga så er det ingen problemer. Mange skoler er jo "operative verksteder" med godt teknisk utstyr og lærere med tidligere verkstedserfaring. Vi hadde mange slike tilfeller på skolen jeg gikk på også. Betal en symbolsk sum og få alt fikset du! Endret Februar 18, 2016 av bmwmann24 Larsa97 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet Februar 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2016 Hva heter den delen som er ihjelrusta? Må byttes før godkjenning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 19, 2016 Share Skrevet Februar 19, 2016 Del nr 6?http://bmwfans.info/parts-catalog/E91/Europe/320d-M47N2/feb2006/browse/rear_axle/rear_axle_carrier/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå