Rasmuuuuus Skrevet Februar 20, 2016 Skrevet Februar 20, 2016 Byttet klosser pĂ„ kona sin E91 i dag, og tenkte jeg skulle resette dette i menyen fĂžr jeg startet. Dette fĂ„r jeg ikke nullstilt. Dette vet jeg hvordan gjĂžres, sĂ„ er ikke noe med det. Men kansje dumt Ă„ nullstille fĂžr jobben er gjort, men gjort er gjort. Etter att jeg prĂžvde Ă„ nullstille, kom hĂ„ndbrekk lampen opp i dash'n. Og lyser konstant. MĂ„ slitasjevarsler byttes?Â
Sand1 Skrevet Februar 20, 2016 Skrevet Februar 20, 2016 Har du byttet slitasje varsleren? Denne mÄ byttes for at du skal kunne null stille service lampen. Du kan ikke bruke den gamle om igjen selv om den ikke er defekt. Her er litt info om hvordan du kan nullstille fra board computeren.:
Rasmuuuuus Skrevet Februar 20, 2016 Forfatter Skrevet Februar 20, 2016 Takk!  nei, jeg trodde man kunne bruke dem om igjenđ Men er hĂ„ndbrekk lampen i sammenheng med dette?
Sand1 Skrevet Februar 21, 2016 Skrevet Februar 21, 2016 SĂ„ vidt meg bekjent sĂ„ er den bare km innstilt, men det har jeg ikke vĂŠrt borti ennĂ„. SĂ„ det er nok andre som kjenner bedre til dette en meg. Jeg vil anta at det ikke skal vĂŠre noe problem og nullstille den vis klosser og skiver er bra bak, da slitasje varsleren sitter pĂ„ bremseklossen der ogsĂ„. Men skiven og klossen har ikke noe med hĂ„ndbrekket Ă„ gjĂžre. Men er litt usikker pĂ„ hva den varsler i bc vis klossen er slitt, om det kommer opp med samme symbol som hĂ„ndbrekket. Jeg er litt usikker pĂ„ om du kan nullstille igjennom bc eller om du mĂ„ inn med pc. Men det er bare og prĂžve Ă„ se om det gĂ„r eller ikke, vis det ikke gĂ„r igjennom bc, sĂ„ mĂ„ du inn med pc eller bytte sensoren fysisk for Ă„ fĂ„ nullstilt:-)Â
Rasmuuuuus Skrevet Februar 21, 2016 Forfatter Skrevet Februar 21, 2016 Da har minus-polen vÊrt frakoblet over natten, og sjekket bremsevesken( som akkurat er byttet pÄ Sulland) ok. Lampen lyser fortsatt.. Men slitasjevarslere er bestillt, sÄ fÄr se etter dem er byttet. Noen som nevner en bryter i sammenheng med hÄndbrekket. Hvor sitter denne eventuelt? HÄndbrekket ble foresten strammet da den var pÄ service for 3 uker siden.
Otis Skrevet Februar 21, 2016 Skrevet Februar 21, 2016 Bryteren sitter under deksel rundt hÄndbrekket. Slitasje varsler mÄ skiftes ved nullstilling av varsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ