Gå til innhold

Kjøpe ny X5 hybrid


Mistermister
 Share

Anbefalte innlegg

Bytta ut de orginale 20" dunlop runflat med vanlige dekk på min forrige x5. Forholdsvis stor forskjell med tanke på sporing/støy og slag ved kjøring i hull og på brostein. Vil kanskje tro 21" runflat tilsvarer 23" komformessig....  Har i ettertid hørt at det er mulig og klage til bmw norge om dekk levert av dem sporer... Spenstig og svi av 62000,- på orginalt hjusett da!  Men pent blir det helt sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Masterchief skrev:

Bytta ut de orginale 20" dunlop runflat med vanlige dekk på min forrige x5. Forholdsvis stor forskjell med tanke på sporing/støy og slag ved kjøring i hull og på brostein. Vil kanskje tro 21" runflat tilsvarer 23" komformessig....  Har i ettertid hørt at det er mulig og klage til bmw norge om dekk levert av dem sporer... Spenstig og svi av 62000,- på orginalt hjusett da!  Men pent blir det helt sikkert!

Når jeg kjøpte min lovte de gull og grønne skoger vedr. runflat. Har ikke fått kjørt mye med sommerdekkene på, men de sporer VELDIG mye. Bilen er ikke til å kjenne igjen.

Dessverre veldig synd at dekk skal ødelegge så mye av kjøregleden. Kommer til å bytte ut sommerdekk (og felger) nå før sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 years later...
4 minutter siden, Underground1983 skrev:

Blåser liv i denne igjen. Er det noen som vet om det går an å tracke en bil nå? Har vin nr men kan ikke tastes inn i track & trace hos Wilhelmsen ser det ut til. Tror bilen skal med Thermopylae men ikke sikker.

på forhånd takk for svar.

regnr.info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...