joakim654 Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 Hei, har fått et par ulyder i bilen min over de siste dagene, er en hard dunkelyd som kommer ifra bakstillingen av å til, kommer 1,2,3 smeller på rappen og høres ut som noen står med ei slegge å slår i gulve bak på bilen, kjenner det rister i hele bilen da det smeller. Kan dette være et slitt hjullager? eller der det diffen som har fått det? En annen ulyd som begynte samtidig er en lyd som kommer fra under midten av bilen, er litt vanskelig å beskrive lyden så jeg la ved en video. Lurer på om det er problemer med girkassen, høres ut som det er der det kommer ifra. har vært super om det har vært noen her som har litt mere erfaring med disse ulydene enn meg bilen er en 2000mod e46 320ci med 5trinns manuel IMG_4013.MOV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet Februar 23, 2016 Share Skrevet Februar 23, 2016 Dunkingen bak er sikkert en foring i bakstillingen. Så hadde jeg fått lest ut feilmeldinger siden du har varsel lampe som lyser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim654 Skrevet Februar 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2016 Hat gått over foringene i bakstillingen, de er alle helt fin. Er heller ingen varsellamper som lyser, Asc lyser i instrumentpanelet ja, men det er pga. den er deaktivert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim654 Skrevet Mars 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2016 fant feilen på dette i helgen, ene låsepinnen på den ene bremseklaven til håndbrekket hadde løstnet. bremseklaven kom da i kontakt med drivverket som skapte en tikkelyd som spredde seg helt til girkassen. utrolig hvor godt ulyder sprer seg gjennom drivverk og karroseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elknuto Skrevet Mars 14, 2016 Share Skrevet Mars 14, 2016 Fant du ut hva den bankelyden var, hadde helt lik bankelyd som deg og nå har venstre bakhjul låst seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim654 Skrevet Mars 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2016 Ta av bremseskiva å sjekk om bremseklossene til håndbrekket har løstnet, til meg så hadde den ene bremseklossen løstnet og er nesten helt sikker på at det er det som har skjedd til deg også:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elknuto Skrevet Mars 16, 2016 Share Skrevet Mars 16, 2016 Det hadde skjedde med meg å, men jeg må bytte mine fordi det meste var knukket. Takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Mars 16, 2016 Share Skrevet Mars 16, 2016 (endret) Nå går vel ikke bremseklossene på håndbrekket bak på bmw, men bremsebånd Endret Mars 16, 2016 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå