Andre m5 Skrevet Februar 23, 2016 Share Skrevet Februar 23, 2016 Jeg har sjekket litt men finner ikke en forsikring som dekker både rudskogen å nurburgring😯 noen som har noe greie på om det er no selskaper som tilater dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 23, 2016 Share Skrevet Februar 23, 2016 Har liten tvil på at du vil finne det. Det beste er kanskje å ta kontakt med forsikringsselskapet å spørre. Men feks gjensidige har en klausul som sier at forsikringen ikke gjelder på ringen. Jeg vil tro en slik forsikring vil være dyrt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andre m5 Skrevet Februar 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2016 Ssp mente det var noen selskaper som sa at det var ok, så får evt snakke med de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 23, 2016 Share Skrevet Februar 23, 2016 I min avtale står det ingenting om at de ikke dekker skade på bane, så rent praktisk så burde de jo gjøre det. Men jeg vil kanskje tro at man får noe avkortning eller liknende. Når dette er sagt så er jo faktisk Nurburgring offentlig vei, men den er driftet privat med bompenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 Lykke til......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 (endret) Sjekk flere selskaper og sjekk vilkår. On det er standardtekst "Dekker ikke skade under hastighetsløp eller trening til dette" Og ingenting spesifikt som Rudskogen,Våler,Ringen etc så er du good to go. Ikke spør spesifikt om attehvisatte om ikke det står. De dekker om ikke det står spesifikt. Jeg vet... Endret Februar 24, 2016 av propan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå