Rhavn Skrevet Februar 23, 2016 Skrevet Februar 23, 2016 Heisann. Nå har jeg hatt min 2002 modell e39 touring i 5 månder og det er fremdeles ting jeg lurer på som jeg ikke finner så lett ut av selv, men håper noen der ute kan svare på. Jeg har tydeligvis en 2002 modell e39 touring highline edition. M54 motor automat. Import fra Tyskland i 2005. Noen som kan forklare meg hva som er forskjellig ut i fra en highline edition og en ikke highline edition? Jeg har tydeligvis profesional radio med CD spiller. Men hva som inngår i det systemet ville jeg gjerne likt å visst, for jeg skal løfte lydbildet vesentlig i forholdet til hva som er orginalt. Er det forsterker i desse utgavene av orginal radio? Noen tips angående oppgradering av lydanlegget i desse modellene? Tenker da litt mer enkelt og ryddig, enn svære basskasser og løse kabler stripsa via midtkonsoll og seter i hele bilen. Håper på gode svar.
Reef89 Skrevet Februar 23, 2016 Skrevet Februar 23, 2016 (endret) Etter hva jeg har lest tidligere fra bimmerforums.com har high line modeller noe/alt av dette: - Standard (vanligvis piano svart tre trim, klut seter) - M-Sport (M-sportsunderstell / karosseri / trim, alcantara klut seter) - Høy linje (standard fjæring, skinnseter , vavona tre trim & bak parasoll. + sikkert mer og Endret Februar 23, 2016 av Reef89
Rhavn Skrevet Februar 23, 2016 Forfatter Skrevet Februar 23, 2016 25 minutter siden, Reef89 skrev: Etter hva jeg har lest tidligere fra bimmerforums.com har high line modeller noe/alt av dette: - Standard (vanligvis piano svart tre trim, klut seter) - M-Sport (M-sportsunderstell / karosseri / trim, alcantara klut seter) - Høy linje (standard fjæring, skinnseter , vavona tre trim & bak parasoll. + sikkert mer og Ok. Takk for info. har nok standard high line jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå