Gå til innhold

Hva slags e39 har jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Nå har jeg hatt min 2002 modell e39 touring i 5 månder og det er fremdeles ting jeg lurer på som jeg ikke finner så lett ut av selv, men håper noen der ute kan svare på. :-)

Jeg har tydeligvis en 2002 modell e39 touring highline edition. M54 motor automat. Import fra Tyskland i 2005. Noen som kan forklare meg hva som er forskjellig ut i fra en highline edition og en ikke highline edition?  

Jeg har tydeligvis profesional radio med CD spiller. Men hva som inngår i det systemet ville jeg gjerne likt å visst, for jeg skal løfte lydbildet vesentlig i forholdet til hva som er orginalt. Er det forsterker i desse utgavene av orginal radio? 

Noen tips angående oppgradering av lydanlegget i desse modellene?  Tenker da litt mer enkelt og ryddig, enn svære basskasser og løse kabler stripsa via midtkonsoll og seter i hele bilen. 

Håper på gode svar. :-)

Skrevet (endret)

Etter hva jeg har lest tidligere fra bimmerforums.com har high line modeller noe/alt av dette:

- Standard (vanligvis piano svart tre trim, klut seter)
- M-Sport (M-sportsunderstell / karosseri / trim, alcantara klut seter)
- Høy linje (standard fjæring, skinnseter , vavona tre trim & bak parasoll. + sikkert mer og :)

Endret av Reef89
Skrevet
25 minutter siden, Reef89 skrev:

Etter hva jeg har lest tidligere fra bimmerforums.com har high line modeller noe/alt av dette:

- Standard (vanligvis piano svart tre trim, klut seter)
- M-Sport (M-sportsunderstell / karosseri / trim, alcantara klut seter)
- Høy linje (standard fjæring, skinnseter , vavona tre trim & bak parasoll. + sikkert mer og :)

Ok. Takk for info. :-)   har nok standard high line jeg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...