clagaard Skrevet Februar 23, 2016 Skrevet Februar 23, 2016 Hei! Har en 118d e87, hvor vindusviskeren bake ikke vil funke. Spylervæska kommer ut uten problem. Noen som vet hva dette kommer av, og hva jeg kan gjøre med det?
E.C. Skrevet Februar 24, 2016 Skrevet Februar 24, 2016 Død viskermotor? Demonter og prøv å sette strøm direkte på motor?
And-reas Skrevet Februar 24, 2016 Skrevet Februar 24, 2016 (endret) Sjekk at motoren går først. I de aller, aller fleste tilfeller er det viskergjennomføringen som, etter flere år i norsk vegsaltlake, har rusta fast. Dette gjelder de fleste biler med vinduspusser bak. Du skal kunne dra pusserbladet over ruta for hånd, går ikke dèt, er det på tide å ta ut gjennomføringen og smøre den opp. Ledningsbrudd i bakluke er et kjent fenomen på BMWs stasjonsvogner, men når det gjelder e87-karosseriet har jeg ikke kommet over det ennå. Denne guiden viser fremgangsmetoden for å demontere gjennomføringen på en 3-serie . Dette er en enkel og grei jobb. E87-en er antakelig så ny ennå at gjennomføringa ikke sitter bom fast, slik jeg opplevde ved forsøk på reparasjon av min tidligere E46. Endret Februar 24, 2016 av And-reas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå