E46cupe Skrevet Februar 25, 2016 Skrevet Februar 25, 2016 Jeg har en 318 e46 cupe som jeg tenker og bruke som en "trackday bil" kombinert med en til og fra jobb bil, men er ikke så erfaren med banekjøring. Noen som har noe tips mtp hva jeg brude gjøre med bilen? Det som er gjort: Gs-performance coilover kit er montert. Fjørbeinstag er montert. borra og slisset skiver med redstuff klosser er montert 9,5 x 18 med federal semi-slick er på felg ( ikke montert... tenker på været) Vurdere deler frem og tilbake, men har dere noen meninger? På forhånd, takk!
StigJ Skrevet Februar 26, 2016 Skrevet Februar 26, 2016 Burde holde i massevis det for å ha det gøy. Hjelm og fersk bremsevæske kan forøvrig føres på listen din Ellers er det bare tut og kjør
E46cupe Skrevet Februar 26, 2016 Forfatter Skrevet Februar 26, 2016 Allright! Høres supert ut! Er det samme hvilken bremseveske jeg bruker eller har du noen og anbefale?? takk for tips
StigJ Skrevet Februar 26, 2016 Skrevet Februar 26, 2016 Jeg bruker "original" (det mekanikeren jeg bruker heller på) Bytter hver vår sammen med oljeskift.
E46cupe Skrevet Februar 26, 2016 Forfatter Skrevet Februar 26, 2016 Okei, da blir deg bremseveske skift ila helgen 😉 StigJ reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå