Gå til innhold

E46 radiator fra skruvat.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg må skifte radiator på min 2000 modell e46 og lurer på om noen har noen erfaring med dette.
Ser at jeg kan få den orginale for 3500,- , men når jeg går på skruvat.no ser jeg at jeg får en uorginal for 750,- Skruvat

Er litt skeptisk til den store prisforskjellen og lurer på om noen har erfaring med uorginal radiator.

Skrevet

Jeg har ikke erfaring med Skruvat sin, men Schmiedmann sin. Og den koster faktisk enda litt mere. Men den var kina dritt. Brukte opp to stk, da ga jeg opp og kjøpte GS Bildeler sin. Og den har holdt. Radiatoren er jo viktig da, du risikerer faktisk totalt motorhavari når motoren blir varm. Alu motorer tåler ikke koking. ;-)

Skrevet

Ja. Det blir nok det. Ser på GSBildeler at de har Nissens radiator for 2500,-  Skal høre med de om den er brukbar. Sparer en 1000,- lapp iallefall.

Skrevet

Jeg kjøpte min radiator til e36 fra telemark radiatorservice .Kvaliteten var som en orginal bare til 1/3 del av prisen. Og de hadde den på lager så jeg fikk den på en søndag av alle ting. Jeg ville tatt en telefon til dem og hørt på pris først. De sender nok gjerne til deg også. Disse jobber bare med radiatorer og IC. Så er nok en sannsynlighet at kvaliteten er der:-) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...