Larswilliam Skrevet April 10, 2016 Forfatter Skrevet April 10, 2016 Er akkurat det jeg lurer på nå. er det slik at pumpa i tanken kan være litt deffekt? Eller er det enten eller? Får stråle med diesel inn i filterhuset.
Larswilliam Skrevet April 10, 2016 Forfatter Skrevet April 10, 2016 Vært å fyllt på litt mere diesel nå. Har over halv tank. Luftet 3 ganger ved å slå på tenninga. etter jeg har kinnet på startern kommer det mye luftbobler i returslangen mellom filter og pumpe. Skal jeg bare fortsette å lufte?
Otis Skrevet April 10, 2016 Skrevet April 10, 2016 Ja, du må det. Jeg husker på min egen at det var ikke bare 1 gang jeg lufta. Det var litt banning og helvete før den startet.
Larswilliam Skrevet April 11, 2016 Forfatter Skrevet April 11, 2016 prøvd litt igjen nå. tok av lokket til dieselfilteret og plukka ut filteret. slo på tenning, ingenting skjer. dette gjorde jeg 5 ganger, før koppen ble overfylt. deffekt pumpe i tank? prøvde å lufte 8 ganger, men det er fortsatt bare mye luft i retur
Otis Skrevet April 11, 2016 Skrevet April 11, 2016 Høres jo litt ut som dårlig pumpe i tanken ja. Men du kan jo ta av slangen inn på filter fra tanken og se om det kommer en fin stråle der.
Larswilliam Skrevet April 11, 2016 Forfatter Skrevet April 11, 2016 har vært av med ledningen til pumpa i tanken nå, den måler ca 11.5v setter jeg den på igjen, så er det noen ganger at pumpa går, og noen ganger ikke. så tipper den begynner å få det. er jo sjeldent det må luftes system, og da må pumpa levere fullt trykk. det gjør den jo ikke nå. kjøper ny pumpe å prøver jeg 2000Touring reagerte på dette 1
Larswilliam Skrevet April 19, 2016 Forfatter Skrevet April 19, 2016 ny pumpe montert, men fortsatt ikke start å få. noen som har tips? har tatt diagnose, får kun en feilkode, om er 1 deffekt glødeplugg
Larswilliam Skrevet Mai 19, 2016 Forfatter Skrevet Mai 19, 2016 Da var denne løst. systemet lufte seg tydeligvis ikke bra nok av seg selv. Om du strever med lufting: Skru opp og lukk mutterne på dysa mens en kompis kjører motoren på starteren, gjenta om nødvendig. bilen gikk meget stygt på tomgang til å begynne med, men gikk seg til etter ei lita stund. Otis reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå