matyaw Skrevet Februar 29, 2016 Share Skrevet Februar 29, 2016 Hei Folkens. Jeg har vært litt uheldig og tok sjansen å vaske Bimmern min på Shell med børste og da har jeg fått sånn overflate ripper over hele bilen. Finnes det noen bedre enn Kepler bilservice ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Februar 29, 2016 Share Skrevet Februar 29, 2016 Hei. La oss begynne med hvor du holder til hen i landet? Det er mange som driver enkeltmannsforetak som kan gjøre en mye bedre jobb enn den vanlige bilpleiesjappa i gata. På detailersclub er det svært mange dyktige matyaw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Mars 1, 2016 Share Skrevet Mars 1, 2016 (endret) Registrer deg på dcn.no. Si hvor du holder til og hva du trenger hjelp med i en tråd her:http://www.detailersclub.no/forums/forum/56-jobb-%C3%B8nskes-utf%C3%B8rt/. Nevn bilmerke, modell, år og farge. Du kan også legge med et bilde av ripene i tillegg, men kan være vanskelig å få bra bilder av micro-riper. De gutta vet hva de driver med, men sjekk alltid referanser eller søk opp brukeren og se hva de har lagt ut av arbeids-tråder på dcn.no. Endret Mars 1, 2016 av Gustav C. matyaw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matyaw Skrevet Mai 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2016 Jeg holder til Vestfold Nøtterøy @Gorg Takk for linken Gustav C. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 28, 2016 Share Skrevet Mai 28, 2016 (endret) Kan anbefalle Christian Hogstad/Hogstad Autospa. Han bor ikke langt unna deg +47 928 94 745 Si Kristian Stenholen ga deg nummeret Endret Mai 28, 2016 av Ivrig86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå