matyaw Skrevet Februar 29, 2016 Skrevet Februar 29, 2016 Hei Folkens. Jeg har vært litt uheldig og tok sjansen å vaske Bimmern min på Shell med børste og da har jeg fått sånn overflate ripper over hele bilen. Finnes det noen bedre enn Kepler bilservice ?
Gorg Skrevet Februar 29, 2016 Skrevet Februar 29, 2016 Hei. La oss begynne med hvor du holder til hen i landet? Det er mange som driver enkeltmannsforetak som kan gjøre en mye bedre jobb enn den vanlige bilpleiesjappa i gata. På detailersclub er det svært mange dyktige matyaw reagerte på dette 1
Gustav C. Skrevet Mars 1, 2016 Skrevet Mars 1, 2016 (endret) Registrer deg på dcn.no. Si hvor du holder til og hva du trenger hjelp med i en tråd her:http://www.detailersclub.no/forums/forum/56-jobb-%C3%B8nskes-utf%C3%B8rt/. Nevn bilmerke, modell, år og farge. Du kan også legge med et bilde av ripene i tillegg, men kan være vanskelig å få bra bilder av micro-riper. De gutta vet hva de driver med, men sjekk alltid referanser eller søk opp brukeren og se hva de har lagt ut av arbeids-tråder på dcn.no. Endret Mars 1, 2016 av Gustav C. matyaw reagerte på dette 1
matyaw Skrevet Mai 18, 2016 Forfatter Skrevet Mai 18, 2016 Jeg holder til Vestfold Nøtterøy @Gorg Takk for linken Gustav C.
Ivrig86 Skrevet Mai 28, 2016 Skrevet Mai 28, 2016 (endret) Kan anbefalle Christian Hogstad/Hogstad Autospa. Han bor ikke langt unna deg +47 928 94 745 Si Kristian Stenholen ga deg nummeret Endret Mai 28, 2016 av Ivrig86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå