Engen93 Skrevet Mars 2, 2016 Skrevet Mars 2, 2016 Hei bimmers! Har spørsmål om noen har prøvd det oppsettet her. Lest litt rundt på forumet, men siden jeg er i tvil på bestiller fra ebay. Fant jeg et oppsett hos ekstralys.no Til AE Tåkelys Motstand til tåkelys noen som har prøvd de her? Takk for svar.
Reef89 Skrevet Mars 2, 2016 Skrevet Mars 2, 2016 Bruk LED tråden!! (søk før du poster ny tråd) alt dette er i LED tråden.
Engen93 Skrevet Mars 2, 2016 Forfatter Skrevet Mars 2, 2016 2 timer siden, Reef89 skrev: Bruk LED tråden!! (søk før du poster ny tråd) alt dette er i LED tråden. Lest tråden din flere ganger, men du refererer til ebay. Om du leser hva jeg har skrevet her ang ebay, så er ikke det inntressant. Og mtec merke du har lagt ut av har jeg ikke funnet på ekstralys.no Så derfor ville jeg lage en tråd å spørre om noen hadde prøvd det her.
Reef89 Skrevet Mars 2, 2016 Skrevet Mars 2, 2016 Men du kan jo bruke LED tråden uansett? Så lenge det er snakk om LED. Grøftelys pærene Som du linker til er som jeg har testet. Man angel eyes pærene du linker til er ok, svake på dagtid da (det mest negative) det er også derfor jeg ikke poster dårlige pærer i LED tråden. Med MTEC så får man alt for pengene som flott hvit farge, kvalitet lang levetid, sterke, synlige på dagtid som er det viktigste, og ikke minst lumen som stemmer. Engen93 reagerte på dette 1
Engen93 Skrevet Mars 2, 2016 Forfatter Skrevet Mars 2, 2016 19 minutter siden, Reef89 skrev: Men du kan jo bruke LED tråden uansett? Så lenge det er snakk om LED. Grøftelys pærene Som du linker til er som jeg har testet. Man angel eyes pærene du linker til er ok, svake på dagtid da (det mest negative) det er også derfor jeg ikke poster dårlige pærer i LED tråden. Med MTEC så får man alt for pengene som flott hvit farge, kvalitet lang levetid, sterke, synlige på dagtid som er det viktigste, og ikke minst lumen som stemmer. Takk for svar. Ja kunne vel ha gjort det, bladde igjennom et par sider. mene tråden er jo på 100 sider så litt mye å lese igjennom da jeg bare trengte et kjapt svar. Du har ikke muligens en norsk side som selger fra mtec?
Reef89 Skrevet Mars 2, 2016 Skrevet Mars 2, 2016 Kan søke internt i tråden og nei vet ikke om norske som selger slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå