gullsakar Skrevet Mars 2, 2016 Skrevet Mars 2, 2016 Aller først; ja jeg prøvde å søke i forumet. Litt få treff. Har en dyrelyde bak i dashen når bilen ikke sviver eller har tenning på. Har lest at det kan være klimavifte som trenger smøring/rens.? har skjønt at denne kan gå ca 15 min etter kjøring men den er der etter en hel natt i garasjen også. Eller starter den med en gang man åpner døra? Legger ved video av lyden. IMG_4385.MOV
stoltbmwelsker Skrevet Mars 2, 2016 Skrevet Mars 2, 2016 Er en liten vifte inne i klimaanlegget som drar luft inn,dette er for å kunne måle temp på luften inni kupeen. Så snart du åpner døren, låser opp bilen starter denne. Den vil også fortsette å gå ca 10 min etter bilen er skrudd av.
gullsakar Skrevet Mars 3, 2016 Forfatter Skrevet Mars 3, 2016 Det var Spot on hemidog. Sikkert lurt å Google på engelsk fra nå av..
MrBrum Skrevet Mars 4, 2016 Skrevet Mars 4, 2016 14 timer siden, gullsakar skrev: Det var Spot on hemidog. Sikkert lurt å Google på engelsk fra nå av.. Ved å google på engelsk finner du utrolig mye der ute. Samt å søke på Youtube. Tysk også hvis du kan det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå