Kolstad Jr. Skrevet Mars 4, 2016 Share Skrevet Mars 4, 2016 Noen som har troa på at denne er verdt å ta vare på? Kjøpte nylig for å bruke som iskjøringsbil. Sitter i en 318is motor som er gått kun ca. 100 000 km. Ellers er karosseriet greit for rust, kun bakplata som er rustet hull i. M3 frontfanger, speil og bakfanger. Hvis dere mener den er verdiløs, så kan jeg med god samvittighet ødelegge den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 4, 2016 Share Skrevet Mars 4, 2016 En e36 som er noenlunde rustfri ,bør taes vare på selv om det er kun 316. Dette er biler som begynner å minke på og synd å knerte denne hvis den er bra. Et godt råd,røsk av det som er jalla og lag deg en fin e36 .:) . Tenker da på bakspoiler,bakspoiler og alt av lykter og denne lippa. Tenk deg denne med originale lykter,senk og felg med kant? Fiiin..;). Jeg er skråsikker at denne kan bli fin og fargen er jo helt perfekt. Mao tenk deg om før du knerter denne på isen. Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mars 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2016 Hvis jeg skulle beholde denne uten å knerte den, ville jeg nok beholdt den slik den er nå! Hvorfor spørr du kanskje? Jo, fordi det var slik E36'ene "skulle" være for 10-15 år siden (Se i Bilsport og andre bilblader fra den årgangen) Denne har blitt påkostet enorme summer for endel år tilbake i tid, men tidens tann har tatt den igjenn, så den har forfalt. Den har nå stått ubrukt i 5 år! En del som må gjøres med den for å få den bra teknisk, og det er jo selvfølgelig noe karosseriarbeid som må påberegnes for å få den strøken, men alt i alt, tror jeg faktisk dette er et meget greit objekt for noen som vil ha noe å pjuske med. Hvis noen er interesserte i bilen, så send meg gjerne en pm PS. Er ikke en 316, men en 318i med 318is 16v motor (140hk). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 4, 2016 Share Skrevet Mars 4, 2016 2 timer siden, turbowrx skrev: Hvis jeg skulle beholde denne uten å knerte den, ville jeg nok beholdt den slik den er nå! Hvorfor spørr du kanskje? Jo, fordi det var slik E36'ene "skulle" være for 10-15 år siden (Se i Bilsport og andre bilblader fra den årgangen) Denne har blitt påkostet enorme summer for endel år tilbake i tid, men tidens tann har tatt den igjenn, så den har forfalt. Den har nå stått ubrukt i 5 år! En del som må gjøres med den for å få den bra teknisk, og det er jo selvfølgelig noe karosseriarbeid som må påberegnes for å få den strøken, men alt i alt, tror jeg faktisk dette er et meget greit objekt for noen som vil ha noe å pjuske med. Hvis noen er interesserte i bilen, så send meg gjerne en pm PS. Er ikke en 316, men en 318i med 318is 16v motor (140hk). Ja,jeg er meget klar over at det var sånn de skulle være da, og kan være enig at litt retro styling look ikke skader ,selv om jeg sverger til originallook med senk osv.:). Kan egentlig når du sier det se at den har stått,da den liksom har stoppet opp i tidsepoken ,noe som er kult. Som sagt håper at noen finner gleden i en e36 som kan bli fin igjen og 316 var bare for å illustrere et eksempel om e36 genberelt.:). Lykke til med hva du gjør om det blir fiks eller salg .:) . Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mars 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2016 6 minutter siden, sveigis skrev: Ja,jeg er meget klar over at det var sånn de skulle være da, og kan være enig at litt retro styling look ikke skader ,selv om jeg sverger til originallook med senk osv.:). Kan egentlig når du sier det se at den har stått,da den liksom har stoppet opp i tidsepoken ,noe som er kult. Som sagt håper at noen finner gleden i en e36 som kan bli fin igjen og 316 var bare for å illustrere et eksempel om e36 genberelt.:). Lykke til med hva du gjør om det blir fiks eller salg .:) . Takk for det Det blir vel en oppfølger etterhvert i tråden min sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå