gullsakar Skrevet Mars 8, 2016 Share Skrevet Mars 8, 2016 Hei. Noen som vet om det er normalt at bunnplaten (beskyttelsesplaten) under bilen foran er kun 8cm fra bakken.. Går faen nedi overalt og i og med at fangeren er festet i denne så for fangeren mye juling. Ja bilen er nok senket men ser ut som den bunnplaten buler ned unødvendig mye.. Stikker sikkert 6-10 cm lavere en laveste kant på fangeren. Kan den være uoriginal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 8, 2016 Share Skrevet Mars 8, 2016 Den kan jo være ødelagt. Jekk opp bilen, sikre den fra fall og se under. Veldig enkelt å sjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Mars 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2016 Den er ikke ødelagt. Har ligget under bilen flere ganger. Jeg vet det mangler noen skruer men den er fortsatt sykt lav. Må kanskje demontere den å se hva den egentlig beskytter under der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 8, 2016 Share Skrevet Mars 8, 2016 Den skal flukte med rammevangen og travers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vannslangen Skrevet Mars 11, 2016 Share Skrevet Mars 11, 2016 Mangle du skruer så er det jo ikke rart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Mars 12, 2016 Share Skrevet Mars 12, 2016 Sikkert de klipsene som skruen skal festets i som mangler,eller er bøyd. Plata skal jo ligge på oversiden av frontfangern og inntil traversen som Otis sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Mars 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2016 http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/bmw_5_serie-e39-touring-530d/eksterior_karosseri-etk_stotfanger_eksteriordeler-51_2291 del nummer 7 her som er meget lav. utifra denne tegningen skjønner jeg egentlig ikke hvorfor nr 7 skal være der hvis man har nr 1. noen som har peil? her et bilde fra under bilen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet September 21, 2016 Forfatter Share Skrevet September 21, 2016 Tar opp igjen denne litt for jeg skal få på bunnplatene før vinteren.. Er det noen som har montert m fanger og brukt de vanlige bunnplatene? altså ikke m5 type.. samme ang lokari skjermene. er kanskje meningen de skal beskytte noe på en m5 men på min 530d så stikker de mye mer ned enn nødvendig. Hvis man MÅ ha m5 type bunnplate til m5 fanger for å kunne få festet dem sammen så får jeg bare gjøre det men håper noen kan svare på om det går an med 530d original bunnplate til m fanger..(hvis noen bekrefter at det går kan jeg gå til innkjøp av ny bunnplate og lokari) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 21, 2016 Share Skrevet September 21, 2016 Original bunnplate passer ikke på M front. Lokari gjør kanskje det, men det blir ikke uten godt med justering av lokari og at det blir seende rart ut mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet September 22, 2016 Forfatter Share Skrevet September 22, 2016 Ok takk da blir det kjøring uten bunnplate ser jeg for meg😶 Hater å subbe..😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå