Gå til innhold

bunnplate på e39 touring

gullsakar
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Noen som vet om det er normalt at bunnplaten (beskyttelsesplaten) under bilen foran er kun 8cm fra bakken.. Går faen nedi overalt og i og med at fangeren er festet i denne så for fangeren mye juling.  Ja bilen er nok senket men ser ut som den bunnplaten buler ned unødvendig mye.. Stikker sikkert 6-10 cm lavere en laveste kant på fangeren. Kan den være uoriginal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert de klipsene som skruen skal festets i som mangler,eller er bøyd. Plata skal jo ligge på oversiden av frontfangern og inntil traversen som Otis sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...

Tar opp igjen denne litt for jeg skal få på bunnplatene før vinteren.. Er det noen som har montert m fanger og brukt de vanlige bunnplatene? altså ikke m5 type.. samme ang lokari skjermene. er kanskje meningen de skal beskytte noe på en m5 men på min 530d så stikker de mye mer ned enn nødvendig. Hvis man MÅ ha m5 type bunnplate til m5 fanger for å kunne få festet dem sammen så får jeg bare gjøre det men håper noen kan svare på om det går an med 530d original bunnplate til m fanger..(hvis noen bekrefter at det går kan jeg gå til innkjøp av ny bunnplate og lokari) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...